וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא הזו לימדה את הילד שלה לקח שהוא לא ישכח בחיים

יכול להיות שמצאנו את האמא הגרועה בעולם: אישה החליטה ללמד את בנה לא לדבר עם זרים באינטרנט בדרך הכי קשה ומפחידה שיש. הוא אולי לא ידבר עם זרים יותר, אבל מה יעלה בגורל יחסיו עם אמו? רק הזמן יגיד

צילום מסך

פדופיליה היא אחד האיומים הכי מפחידים עבור הורים לילדים, אבל אמא אחת החליטה להשתמש בפחד הזה נגד הילד שלה, ובצורה שיש יאמרו שעברה את הגבול. האם חברה לאדם נוסף ויחד הם התחזו בפייסבוק לנערה בת 15 שעונה לשם אמנדה. השניים יצרו קשר עם תומאס, בנה בן ה-12 של האם וקבעו עמו פגישה בביתה של "אמנדה".

כשתומאס הגיע למקום המפגש וחיכה לאמנדה, הגיחו לפתע שני גברים ללא חולצה, נעלו את דלת הבית והתקרבו אליו באופן מאיים. כשתומאס ביקש לדעת מי הם, אחד הגברים ענה לו שהוא אמנדה, והילד המבוהל החל לבכות ולזעוק לעזרה.

עוד בנושא:
פדופיליה ברשת: הסרטון שכל הורה חייב לראות
סקר האמהות: איזו אמא הכי מעצבנת?

סיפור בדקה אמא נתנה ל"פדופילים" לתקוף את הילד שלה כדי ללמד אותו לקח. יו טיוב, צילום מסך
שמישהו יקרא לרווחה/צילום מסך, יו טיוב

כמה רגעים לאחר מכן נכנסה אמו של הנער לבית וצעקה עליו שהגיע הזמן שילמד לקח. "זה מה שקורה כשמדברים עם זרים באינטרנט! אתה לא יודע למה לצפות", הטיחה בו האם. תומאס ההמום החל לבכות ולחבק את אמו.

כל האירוע, מתחילתו ועד סופו מתועד במצלמות נסתרות, והסרטון נמצא ביו טיוב – שם הוא כבר זכה ליותר מ-25 מיליון צפיות. אנחנו רק תוהים האם מישהו יצר קשר עם גורמי הרווחה בנוגע לאמא היצירתית הזאת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully