וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפשר להחזיר לעור בוגר את השנים גם בלי הזרקות?

רוני מואב

7.1.2020 / 14:06

כאילו שגלי חום, נדודי שינה והתקפי עצבנות זה לא מספיק מדכא, מסתבר שגם העור סופג פגיעות כתוצאה מהשינויים ההורמונליים של גיל המעבר. האם יש דרך להילחם בזה?

תרגילי פנים לעור צעיר/מערכת וואלה!

בווידאו: תרגילים שגורמים לעור הפנים להראות צעיר ב-3 שנים

כמו שאי אפשר לעצור את הזמן, כך אי אפשר לעצור את ההשפעות שלו על העור שלנו. וזה לא שאנחנו לא מנסים, כן? שוק הקוסמטיקה מתפקע ממוצרים שמבטיחים לנו למתוח, למצק, להלחית ולהצעיר את עור הפנים שלנו, כל פעם באמצעות קסם אחר (ריר חלזונות כבר מרחתם?). סדרת טיפוח חדשה הולכת על הנישה הספציפית של גיל המעבר, והקסם שהיא מציעה הוא איזון הורמונלי.

בגיל המעבר הנשי - שמוכר גם כמנופאוזה או בשם המקסים "גיל הבלות", עוברת האישה מגיל הפוריות לגיל אי פוריות, ויש ירידה של כ-30 אחוזים בכמות ההורמונים בגופה. ירידה שמרגישה כמו צניחה, כי השינוי ההורמונלי הזה אחראי לתופעות גופניות רבות (וגם רגשיות, אבל זה כבר נושא לכתבה נפרדת), שהמוכרות בהן הן גלי חום, תנודות במצב הרוח, עלייה במשקל, אובדן צפיפות עצם ויובש נרתיקי. כמו שסיפרנו לכם לא מזמן, גם גברים חווים את גיל המעבר, והתסמינים שלהם כוללים בעיקר חוסר ריכוז, אנרגיה נמוכה, אובדן שריר וחוסר תפקוד מיני קל עד בינוני. סימפטום פחות מוכר, אך שכיח לא פחות לגיל המעבר אצל שני המינים, הוא התייבשות של העור. כלומר, אם העור שלכם אובחן עד כה כשמן, מעורב או רגיש זה כבר לא רלוונטי - החל מגיל המעבר הוא יבש, נקודה.

עוד בוואלה!

גם שמן קוקוס: 7 הדברים הכי גרועים שאתם יכולים למרוח על הפרצוף

לכתבה המלאה

בבעיה הזו בדיוק החליטו לטפל במעבדות של ג'רנטיק (GERnetic), מותג קוסמטיקה ותיק מצרפת שמוצריו מבוססים על מחקרים בביולוגיית התא ועשויים מרכיבים פעילים טבעיים: צמחים, ויטמינים, מיקרו מינרלים, חומצות אמינו, יסודות קורט (יסוד כימי החיוני לתפקוד הגוף), חלבונים ושמנים. שיטת הטיפול של המותג היא סלולותרפיה - הזנה של התאים בעור מבפנים והשלמת האלמנטים החיוניים עבורם, שכבר קשה למצוא אותם בתזונה המודרנית והמתועשת. במעבדות המותג פיתחו קרם פנים וקרם גוף המיועדים לעור בוגר עם סימנים מתקדמים של חוסר הורמונלי, יובש קיצוני, חוסר גמישות ואובדן צפיפות. שני הקרמים מועשרים בפיטואסטרוגנים (מולקולות המצויות במזונות שונים, ולמעשה הורמון צמחי) שמטרתם להשיב לכל שכבת עור את מה שחיוני לה. קרם הפנים מותאם למאפיינים הייחודיים של עור דק יותר; קרם הגוף מותאם לעור עבה יותר, לוורידים ולבצקות.

אישה בגל חום מקררת את הפנים שלה מול מקרר בסופר. Giphy
אז ככה מרגיש גל חום של גיל המעבר. גיף אישה מול מקרר בסופר/Giphy

כמו כל מוצרי ג'רנטיק, גם את התכשירים החדשים לא ניתן לקנות ישירות בחנויות הפארם למיניהן, אלא רק מהקוסמטיקאיות שהוסמכו על ידי המותג ומשלבות את הקרם כחלק מטיפול פנים מותאם. ההמלצה היא להתחיל בסדרה של 4-6 טיפולי פנים שבועיים, ולאחריה להמשיך למרוח את הקרם בבית מדי יום.

לאחר התנסות בסדרת הטיפולים, המסקנה היא שמדובר בקרם פנים בעל מרקם מוצלח - שנספג מהר ואינו כבד או שומני מדי, ובניחוח עדין ונעים. קשה לבודד השפעה של מוצר אחד מתוך שלל התכשירים המעורבים בטיפול ולאמוד את התועלת הספציפית שלו, אבל בהחלט הורגש שיפור ניכר בנראות ובתחושה של עור הפנים (אם כי לא מספיק כדי שמישהו ישים לב ויציין את זה בהתפעלות באופן יזום). הקרם לגוף, שהשימוש בו עצמאי, הוא במרקם קצת יותר כבד אבל הזרמים שמורגשים בגפיים לאחר המריחה נותנים את התחושה שהוא אכן גורם לפעולה כלשהי.

תכל'ס, כמה זה עולה?

כאמור, את שני המוצרים ניתן לרכוש מהקוסמטיקאיות שעובדות עם ג'רנטיק (אפשר גם להגיע לטיפול בקליניקה הקטנה שממוקמת במשרדי החברה בתל אביב, בתיאום טלפוני מראש).

קרם "ויטל טרנספר" לפנים עולה 544 שקלים ל-50 ML, ובסדרת טיפולי הפנים מחירו כלול במחיר הטיפול, שמשתנה בהתאם לכל לקוחה ולקוח. בגדול, טיפול בודד יעלה סביב 500 שקלים. קרם "ויטל טרנספר קורפס" לגוף עולה 820 שקלים ל-150 ML. כרגע יש הנחה של 25 אחוזים על כל מוצרי החברה. פרטים נוספים באתר של ג'רנטיק.

הכותבת התנסתה בסדרת טיפולי הפנים של המותג בקליניקה של החברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully