וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שקורה בגוף אחרי ניתוח קיצור קיבה

19.7.2019 / 6:45

בשנים האחרונות ניתוחים לקיצור קיבה הפכו להיות כמעט עניין שבשגרה, וכתבנו לא מעט על היתרונות והחסרונות שלהם. ועדיין, הרבה אנשים סבורים שמדובר בפתרון קסם. אבל זה לא המצב, והם לא מתאימים לכולם. הנה מה שאתם צריכים לדעת

ליגה לשחקנים בעלי משקל עודף במקסיקו. רויטרס
ניתוחים לירידה במשקל צוברים תאוצה. גבר שמן/רויטרס

הדרך הטובה ביותר לרדת במשקל היא לאמץ הרגלי חיים בריאים, כאלה הכוללים תזונה בריאה ופעילות גופנית. הקביעה הזו נכונה תמיד, אבל היא מאוד קשה לביצוע, לפעמים אפילו בלתי אפשרית. ניתן להתמודד עם המציאות הזו במספר דרכים - להשלים עם המשקל שלנו, לבחור בטיפול רגשי שעוזר לשנות הרגלי אכילה, להתמודד עם הדרך הקשה והסיזיפית של דיאטה וספורט, או במקרים מסוימים - בעזרת ניתוחים בריאטריים.

עוד בנושא:
למה אנשים משמינים אחרי ניתוחים לקיצור קיבה?
דווקא עכשיו: סיבות שאתם צריכים לקבוע תור לדיאטנית
זה ככל הנראה החיסרון הכי מפתיע שיש לקיצורי קיבה
צפו: מאחורי הקלעים של ניתוחי קיצורי הקיבה

בשנים האחרונות, במקביל לעלייה במקרי ההשמנה בעולם המערבי, התערבויות ניתוחיות שמטרתן לסייע לאנשים לרדת במשקל צוברות תאוצה. הרבה אנשים בטוחים שמדובר בפתרון "קסם", כזה שיפתור את כל הבעיות שלהם, ויאפשר להם לשים את המאבק בהשמנה מאחוריהם. אבל זה לא המצב, ויש הרבה מאוד דברים לקחת בחשבון כאשר בוחרים בניתוח כזה. ביקשנו מד"ר עידן גורן שיסביר לנו אילו ניתוחים קיימים לירידה במשקל, האם כולם יעילים באותה מידה, למי הם מתאימים ואיך נראים החיים אחריהם. הנה כל התשובות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully