וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: בלע שממית ומת שבוע לאחר מכן בייסורים

דיויד דאואל האוסטרלי השתתף במסיבת סוף שנה במהלכה ככל הנראה לקח חלק בתהערבות שבעקבותה בלע שממית (!). ביום שלמחרת הוא סבל מתופעות פיזיות קשות וכעשרה ימים לאחר מכן הוא מת. וזו לא הפעם הראשונה שדבר דומה לזה מתרחש באוסטרליה

פעולות החייאה. ShutterStock
בלע שממית ומת עשרה ימים לאחר מכן ביסורים. החייאה/ShutterStock

משפחתו של אבא לשלושה בן 34 מאוסטרליה שמת לפני חצי שנה סיפרה לאחרונה כי הוא "נרקב מבפנים", לאחר שאכל שממית בעקבות התערבות עם חבריו במסיבת סוף שנה. דייוויד דאואל מבריסביין חשב בתחילה שהוא סובל מהנגאובר כשהתחיל להרגיש לא טוב. אבל יום למחרת, "הוא התחיל להקיא קיא בצבע ירוק", סיפרה אחותו, חנה.

בשלב זה צלצלה משפחתו לאמבולנס שהגיע כשגופו של דאוול כבר היה נפוח, השתן שלו היה בצבע שחור ובנוזל בריאותיו נמצא חיידק הסלמונלה. לטענת הרופאים שטיפלו בו, בליעת השממית יכולה להיות הסיבה לכל התופעות האלה. העניין הוא שאין באמת שום תיעוד לכך שהוא אכל אותה.

"דייוויד מעולם לא הזכיר את זה. אין שום עדות שהוא אכל את זה באמת ... אז אולי הוא התכוון לאכול את זה ואז זרק את השממית", אמרה אחותו, "כך או כך, הוא מת בייסורים קשים". דאואל סבל בסופו של דבר מכשל מערכתי במהלך ניתוח, רק שבוע וחצי אחרי הגיע לבית החולים.

עוד בנושא:
רופאים הוציאו תולעת באורך שני מטרים מפיו של מטופל
הבטן כאבה לה במשך 10 שנים. זה מה שהרופאים גילו
איך תולעים מגיעות לטוסיק שלנו, ואיך נפטרים מהן?

אותה יבשת, סיפור דומה

ואם כל הסיפור הזה נשמע לכם מעט חשוד, נספר לכם שדאואל הוא לא האוסטרלי הראשון שבולע זוחל ומת בעקבות כך. רק בנובמבר האחרון התפרסם סיפור על שחקן רוגבי צעיר מאוסטרליה שבלע חשופית במסיבה בעקבות התערבות עם חברים. אחרי שבלע את החשופית הוא נדבק בתולעת ריאות טפילית (Angiostrongylus cantonensis).

בתפנית חריגה וטראגית, הטפיל הגיע למוחו של הצעיר והוא שקע בתרדמת שנמשכה יותר משנה וממנה התעורר משותק. במשך שמונה שנים הוא סבל מהתקפים ועוויתות, נשם ואכל בעזרת צינורות ונזקק לטיפול והשגחה מסביב לשעון. ובסוף השנה שעברה הוא מת כשהוא בן 29.

  • עוד באותו נושא:
  • סלמונלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully