וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הזה להפחתת כאבים בבקיעת שיניים כובש הורים רבים

זה יכול להגיע בגיל ארבעה חודשים, ואפילו גיל שנה, אבל כל הורה ותינוק יתמודדו באיזה שלב עם הכאבים של בקיעת השיניים והתופעות שמגיעות עמם. אמא מאנגליה מצאה פיתרון זול, פשוט ואפילו טעים

פעוט מוציא שיניים. ShutterStock
יכול להיות שלב כואב. תינוק ששיניו בקעו/ShutterStock

כל אמא מכירה את השלב בו התינוק שלה מתחיל את שלב בקיעת השיניים. הלחיים שלהן סמוקות מהרגיל, הם מריירים הרבה, השינה שלהם מופרעת ובגדול מצב הרוח שלהם הופך קצת פחות נינוח. יש הורים שישבעו שבקיעת השיניים מלווה גם בחום ושלשולים. אמא אחת מאנגליה מצאה שיטה מעולה, זולה וטעימה לעזור לתינוקות עם כאבי השיניים.

עוד בנושא:
הרגלי התזונה שעלולים להרוס את השיניים של הילדים שלכם
זו הסיבה שאתם חייבים לקחת את הילד לרופא שיניים לפני גיל שנה
רופא שיניים ממליץ על מאכלים מפתיעים במקום צחצוח

בפוסט שפורסם בקבוצת פייסבוק העונה לשם The Parent Pack, העלתה האם את הטריק שלה שיכול להחליף את המשחות או את שרשראות הענברים הפחות מומלצות, והוא כולל פירות מרוסקים וזמן הקפאה. האם פשוט לקחה את רסק הפירות שמגיע בבקבוקים לחיצים ועשתה ממנו צורות שונות על מגש עטוף בנייר אפיה ואותו הכניסה למקפיא.

הטריק הפשוט לכאורה כבר צבר כבר לא מעט אוהדים והפוסט צבר למעלה מ-17 אלף תגובות ו-3,000 שיתופים. הורים רבים שיבחו את האם על המחשבה המקורית, ואמא אחת ציינה שמדובר בפתרון מעולה גם לחטיף לימי הקיץ החמים. אחרים לעומתה, הביעו דאגמה מהלכלוך שהטריק הזה כולל.

עוד באותו נושא

כל הדרכים להקל על כאבי בקיעת שיניים בתינוקות

לכתבה המלאה

ביקורת ראשונה עד גיל שנה

חשוב לדעת שעם בקיעת השן הראשונה - יש להתחיל להקפיד על צחצוח השן וניקיונה. אפשר לעשות זאת עם גזה רטובה, מברשת בעלת ראש קטן ורך או אצבעון סיליקון קטן. ניתן לצחצח עם מים, משחה או טיפות ללא פלואוריד כגון טפטפים פירסטי.

הנחיות משרד הבריאות ממליצות להגיע לביקורת ראשונה אצל רופא השיניים חצי שנה מבקיעת השן הראשונה ולא יאוחר מגיל שנה - בבדיקה זו בין היתר יעריכו את כמות ואיכות השיניים שבקעו, יתנו הדרכה לתזונה נכונה, צחצוח איכותי וכן, יתחילו לבסס קשר רופא-ילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully