וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם לא תוכלו להפסיק לצפות בשיחה של האבא והבן האלה

הסרטון הזה עלה לרשת לפני שלושה ימים בלבד, ומיליוני בני אדם כבר צפו בו. זה כנראה לא חריג בעולם של סרטונים ויראליים, אבל כאן לא מדובר בסתם סרטון פייסבוק, אלא בדבר הכי חמוד בעולם. ויש כאן אפילו שיעור חשוב ומוכח מחקרית בהורות. צפו!

ילד יושב על הספה עם אבא שלו, הם מתבוננים בטלוויזיה ומשוחחים בנחת. נשמע די טריוויאלי, נכון? ובכן, סרטון כזה בדיוק על לפני שלושה ימים בלבד לרשת וצבר כבר יותר מ-30 מיליון צפיות, ובצדק - זה אחד הסרטונים הכי חמודים שראינו.

אז מה כל כך חמוד בו? ובכן, צד אחד של השיחה הזו הוא תינוק מתוק בשם קינגסטון שמשוחח בג'יבריש תינוקי, והצד השני הוא אבא - הקומיקאי דסטין פריור - שזורם איתו לגמרי. הצלמת של האירוע הקטן והמקסים הזה היא האמא, שאנייקה פריור, שתפסה את השיחה של האב ובנו בן השנה וחצי בדיוק בזמן ותיעדה את האירוע. לאורך כל השיחה התינוק החמוד מלמל ג'יבריש ומצביע על הטלוויזיה, ובכל פעם כזו אבא שלו מעמיד פנים שהוא מבין אותו לגמרי ומגיב בהתרגשות עם משפטים כמו "זה בדיוק מה שחשבתי!".

עוד בנושא:
הורים פתחו אינסטגרם לתינוק שעוד לא נולד - ויש לו יותר עוקבים מלכם
גננת אמרה להורים להלביש את הבת שלהם "נשי" יותר. כך הם הגיבו
איך האבא הזה הרדים את בתו ולמה כל האינטרנט מדבר על זה?

מעבר לעובדה שזה חמוד בצורה יוצאת דופן, האבא הזה עושה כאן משהו נכון מאוד. השיטה הכי טובה לגדל ילדים תקשורתיים היא לדבר איתם מגיל מוקדם, גם כשנראה שהם לא מבינים כלום. ואם יש לכם סבלנות לנהל איתם שיחות כאלה, ולא רק מונולוגים על החלפת חיתול, זה יעשה לכל הצדדים רק טוב. וזה מוכח. במחקר הזה משנת 2014, החוקרים גילו כי אם תתנהגו כאילו אתם מבינים את המלמולים של התינוק שלכם ותנהלו איתו שיחת "קשקושים", תעזרו לו להפוך לילד חכם ותקשורתי יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully