וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים פתחו אינסטגרם לתינוק שעוד לא נולד - ויש לו יותר עוקבים מלכם

5.5.2019 / 0:04

זו כבר תופעה שהפכה למגיפה של ממש: אלפי הורים פותחים חשבונות אינסטגרם לילדים שלהם, בתקווה שיהפכו לדבר החם הבא ולהרוויח לא מעט כסף על הדרך. זוג הורים החליט לקחת את זה צעד אחד רחוק מדי

5 עובדות על תינוקות/מערכת וואלה! |News

בתחילת חודש אפריל הציג השף גורדון רמזי את בנו אוסקר לעולם - דרך האינסטגרם. ביום לאחר מכן לאוסקר היה כבר חשבון אינסגרם בו הוא מוצג מחובק עם אחותו טילי וכמה ימים לאחר מכן הוא צולם יושב ברכב. תוך פחות מחודש הגיע אוסקר ל-35 אלף עוקבים.

אלא שבעולם של היום, אוסקר הגיח לאינסטגרם מאוחר מדי, במיוחד אם משווים אותו לחשבון של בייבי לוינדריק, שיוולד רק ביוני, אך כבר השיג 248 אלף תושבים, כשעסקים שונים שולחים לו כבר מתנות שונות. כמובן שמי שמנהל את החשבון הם ההורים שלוש לעתיד לורן וארי, שהכירו בתוכנית "הרווק", והם מעלים פוסטים על בסיס קבוע שבו הם כותבים בשמו: "היום אני בגודל של לימון", ותמונה של הבטן של לורן. והתופעה הזאת ממש לא נגמרת שם.

עוד בנושא:
הסיפור האמיתי של העובר שמחא כפיים ברחם ושיגע את הרשת
האולטרסאונד חשף: ההורים מצפים לתינוק ושדה ערומה?

שבוע 27 - אני בגודל של בקבוק סריצ'ה

שבוע 35 - אני בגודל מלון

להפוך את העובר שלך לכוכב ברשתות החברתיות זה אולי קיצוני, אבל לרצות שיהיה מפורסם, זה לא כל כך משוגע. האמהות והאבות שמאחורי הבמה, ילידי שנות ה-90 וה-2000 הפכו לאלה שמנהלות חשבונות אינסטגרם ויוטיוב של הילדים הצעירים שלהם, כשהם מנסים לשכפל את ההצלחה של הקרדשיאנס, הבקהאמס ועוד, שמעלים תמונות של הילדים שלהם וכך החלו בשיתופים עסקיים. ההורים של היום מחפשים איך לעשות כסף, או לפחות לקבל דברים בחינם, בזמן שהם מבלים עם הילד.

בבריטניה, עמוד היוטיוב Toys And Little Gaby של גבריאלה ואחיה אלכס השיג כבר 11 מיליון מנויים רשומים בשלוש שנים והשיג למשפחה מעל מיליון ליש"ט בשנה אחת.

לסרטון הזה של גבריאלה ואחיה אלכס יש 210 מיליון צפיות!

ויש גם את הכוכבת ילידת אלבניה, לרטה מטיי עם 1.2 מיליון עוקבים כשהיא רק בת 8, ומעלה תמונות שלה בפוזות שונות עם בגדי מעצבים, שחלקם מוכנים לשלם 10,000 ליש"ט לפוסט. "כשהיא הייתה בת 3, התחלתי להעלות תמונות שלה בבגדים שונים", אומרת אמה ארדיטה ל"דיילי מייל", "כשהיא החלה לצבור עוד ועוד עוקבים, החלטנו לקחת את זה בצורה יותר רצינית. היא עושה פוזות בצורה טבעית".

View this post on Instagram

@molo & @vans #perfectcollab ? @italoptik

A post shared by Laerta (@fashion_laerta) on

חלק מההורים שאחראים על החשבונות הללו, פשוט הפסיקו לעבוד. "הרבה מאוד פשוט לא מתאימים לזה", אומר אלכס צ'אבז, מנהל חשבונות אינסטגרם, "ילדים משפיעים מצליחים הם כאלה שיודעים להיות טבעיים מול המצלמה ושיש להם אישיות". קארה פטרנגל, בת 30, הקימה חשבון לבנה הארלי, כעת בן שנה, ויש לו היום 14 אלף עוקבים. "חבל שלא התחלתי כשהייתי בהריון", היא אומרת. כשהוא היה ישן, היא בילתה שעות בתגובות לפוסטים כדי להגדיל את החשיפה, היום הוא יותר אקטיבי, והיא לא מוכנה להתעסק בזה כשהוא ער, לכן מקפידה להקדיש שעתיים בכל לילה לתפעול החשבון. כשהוא הגיע ל-5,000 עוקבים, חברות קטנות החלו לשלוח לו מוצרים לנסות, לאחר מכן חברות גדולות יותר הצטרפו. "לאחרונה החלו גם לשלם לנו. זה עולם לא קל, אנשים רוצים לדעת למה אנחנו מקבלים דברים בחינם והם לא".

אלא שלא כל הסיפורים נגמרים בטוב. קרלי מולאני, שמנהלת את עמוד האינסטגרם של בתה ארצ'י מגיל חצי שנה ומחזיקה מעל 4,000 עוקבים מספרת: "הרבה אנשים ביקרו אותי על זה, אמרו שהם לא אוהבים את זה, ולא אוהבים שהנקתי את ארצ'י עד שהייתה בת 27 חודשים. אני מנסה שזה לא יגיע אליי". החשבון הוקם כשארצ'י נולדה כפגה, וקרלי טוענת שכל חברותיה מעלות תמונות של ילדיהן לאינסטגרם, כך שהעובדה שהיא מקבלת מאות מוצרים בחינם, זה רק תוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully