וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור האמיתי של העובר שמחא כפיים ברחם ושיגע את הרשת

12.4.2015 / 12:02

אחרי ש-6,794,715 בני אדם נדהמו מהסרטון של עובר בן 14 שבועות מוחא כפיים ברחם לצלילי שיר שהוריו שרים, האם הגאה מסבירה איך זה באמת קרה

תינוק מוחא כפיים ברחם/יו טיוב

ג'ן קרדינל, אם אמריקאית גאה, פרסמה לפני קצת פחות מחודש וידאו מבדיקת האולטרסאונד שלה, כדי לבשר לעולם שהיא בהיריון. הווידאו הזה עניין לא רק את המשפחה והחברים של קרדינל, אלא 6,794,715 בני אדם נוספים. הסיבה לכך היא שהעובר בסרטון, בן 14 שבועות בלבד, מחא כפיים לצלילי השיר "מי שטוב לו ושמח כף ימחא".

הסרטון הכה בתדהמה הורים רבים, וגם את הקהילה הרפואית, שכן זו הפעם הראשונה שבה נראה עובר מוחא כפיים לצלילי מוזיקה. אולם כעת, האם סיפרה כי העובר שלה אולי מאוד מוכשר, אבל לא ממש מוזיקאי קטן. מסתבר שהעובר מחא כפיים שלוש פעמים בתחילת הבדיקה. הרופא, שמצא את מחיאות הכפיים מקסימות (ובצדק) הקליט את קטע הבדיקה הזה, ושידר אותו שוב לצלילי השיר "מי שטוב לו ושמח כף ימחא". התוצאה היא סרטון מקסים ומשמח, אבל קצת פחות מדהים משחשבנו.

קרדינל סיפרה בראיון ליאהו כי שלוש מחיאות הכפיים הראשונות היו מאוד אמיתיות. "הגענו לבדיקה, והתינוק שלנו מחא כפיים פעמיים או שלוש, לא האמנו וצחקנו. הרופא אמר 'בואו נשיר שיר', ושידר את הצילומי מחיאת הכפים לצלילי השיר, כך שזה נראה שהתינוק מוחא כפיים. זה היה כיף", סיפרה.

חודש של אולטרסאונדים מדהימים

התינוק מוחא הכפיים אינו היחיד שעורר מיני סערת רשת לאחרונה. בתחילת מרץ זוג ההורים אד ודי פרסונס ראו בבדיקת אולטרסאונד את העובר שלהם, בן 20 שבועות, מסמן באצבעותיו את סימן הניצחון "וי". ההורים סיפרו כי אם אכן מדובר בבן, הם יקראו לו וינסטון, על שם וינסטון צ'רצ'יל המזוהה עם המחווה.

תינוק עשה לייק להוריו בצילום אולטרסאונד. יוטיוב, צילום מסך
לייק לאמא ואבא/צילום מסך, יוטיוב

רק שבועיים קודם, זוג ההורים פול שפילד ושריל סטיבנסון זכו למחזה נדיר במיוחד בבדיקה שגרתית: העובר הקטנטן, בן 20 שבועות בסך הכל, הרים אצבע וסימן להם לייק מתוך הרחם. האחיות בבית החולים במנצ'סטר סיפרו להורים הגאים שמעולם לא ראו דבר כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully