וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך האבא הזה הרדים את בתו ולמה כל האינטרנט מדבר על זה?

6.6.2018 / 6:42

תמונת אינסטגרם שהעלתה אמא מאוסטרליה הפכה ויראלית וחשפה אותנו לעולמם של הורים שיעשו הכל כדי שילד שלהם יירדם. גם אם זה אומר לשים ויברטור פועל יחד איתם בעריסה

אבות מספקים לנו לא מעט כתבות במדור ההורות, לרוב כאשר הם עושים דברים מביכים או חמודים. המקרה הבא הוא מעין שילוב בין השניים. בראד בנטלי, אבא לארבעה ילדים, בהם תינוקת בת עשרה שבועות העונה לשם לוסי, החליט לקחת את הוויברטור הוורוד של אשתו לורה, להפעיל אותו ולשים אותו בעריסה של התינוקת, כשהיא בפנים. המטרה - להרדים אותה, ומהר.

לורה בנטלי האוסטרלית בת ה-33 שפרסמה את התמונה (שמאז הפכה ויראלית) באינסטגרם כתבה שהיא כמעט נחנקה כשהיא ראתה שהוויברטור שלה משמש את בעלה לכלי עזר בהרדמה של התינוקת. מאז שהתמונה עלתה היא מספרת שאמהות רבות ומיואשות פונות אליה לעזרה בהרדמת התינוקות שלהן.

עוד בנושא:
האם הלילות שלכם גרועים יותר או פחות משל הורים אחרים?
הנחיות למניעת מוות בעריסה: שינה בחדר ההורים עד גיל שנה

בנטלי מספרת שלמרות שמדובר בילדתם הרביעית, לוסי לא ישנה טוב בשעות היום והם צריכים לנענע את העריסה שלה במשך דקות ארוכות כדי שתירדם. באותו היום שהתמונה צולמה לורה הייתה בחדר הכושר ובעלה מצא את עצמו מנדנד את העריסה במשך 20 דקות עד שהתייאש וחיפש משהו מזמזם שיחליף את הפעולה הידנית.

"הוא היה צריך לחפש את זה ממש טוב, כיוון שהרגע נולדה לנו ילדה ולא היה לי מושג איפה זה", סיפרה לורה. "חזרתי הביתה והוא אמר לי שהוא השתמש בוויברטור כדי להרדים את הילדה ושהיא נרדמה מיד". לדבריה הרעיון של הבעל עבד מעולה והם עדיין משתמשים בוויברטור ככלי הרדמה רק שהוא מוחבא בעריסה ולא חשוף לכל.

לורה שמחזיקה חשבון אינסטגרם עם 10,000 עוקבים סיפרה שחששה מתגובותיהם של אנשים שלא יבינו את ההומור שבסיפור. להפתעתה היא קיבלה תגובות מעודדות וחיוביות של הורים רבים שלא התפלאו של כך שזמזום הוויברטור עזר, מכיוון שאחרי הכל מדובר ברעש לבן - ממש כמו שימוש במייבשי שיער או שואבי אבק או אפילו צליל ה-"ששש" המוכר להרדמת תינוקות. "הורים יעשו כל מה שהם יכולים כדי להרדים את התינוקות שלהם", סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully