וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הלילות שלכם גרועים יותר או פחות משל הורים אחרים?

12.2.2017 / 6:40

כמה שעות אתם ישנים בלילה? מתי היתה הפעם האחרונה שישנתם לילה שלם? מרשים לילדים שלכם לישון איתכם במיטה? ענו על הסקר ואולי תגלו שאתם באמת ההורה הכי עייף בארץ, כמו שתמיד חשבתם

ילדה מעירה את ההורים שלה. ShutterStock
היום שבת מאמי, תחזרי למיטה/ShutterStock

אין דבר שהורים אוהבים יותר מאשר להשוות את עצמם ואת הילדים שלהם למה שקורה בבתים אחרים. אף אחד לא ישמח להודות בזה, אבל הקיטורים על העייפות ושעות השינה החסרות הם חלק מהפריבילגיות של הורים. וכל אחד מרגיש עמוק בלב שהוא הרבה יותר עייף ומסכן מכל ההורים האחרים. אף אחד לא אוהב לקום בפעם הרביעית באותו לילה כי הילד שלו שוב צמא, אבל אין אחד שלא אוהב למנות את השבר העשרוני שהוא שעות השינה שלו ולזכות במבטי החמלה של הסביבה.

עוד בנושא:
המחקרים שעשו אותנו הורים מאושרים יותר
מחקר קובע: הורים שישנים עם התינוק, ישנים פחות טוב

אז הנה ההזדמנות שלה חיכיתם כל הזמן הזה – ענו על הסקר שלנו, ספרו לנו איך אתם ישנים בלילה, כמה פעמים אתם קמים לילדים, מי קם אליהם, באיזו מיטה הם ישנים ומה הדברים הכי יעילים כדי לגרום להם ללכת להרדם כבר, כדי שהחיים שלנו יוכלו להתחיל – ואולי תגלו שאתם באמת ההורים שישנים הכי פחות. ואם לא, לפחות תוכלו להתנחם בידיעה שיש בתים שבהם הלילות אפילו יותר גרועים מאצלכם? Win win! צרת רבים – מדור חדש בוואלה! הורות מזמין אתכם לגלות עד כמה המצב שלכם באמת גרוע ועל אילו הורים אתם יכולים לתפוס תחת. תהנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully