וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה ששותה זרע בכל בוקר: "אני מרגישה טוב יותר והעור שלי חלק מתמיד"

15.5.2019 / 9:08

טרייסי קיס מספרת כי שכנעה חבר קרוב לתת לה לשתות את הזרע שלו מדי בוקר ומאז - כך היא טוענת - לא חלתה. היא משתמשת בזרע גם כקרם פנים לטיפול במחלת עור ממנה היא סובלת. מומחים רפואיים מבהירים: "מעולם לא נמצאו יתרונות רפואיים לזרע"

האישה ששותה זרע מדי יום/tracykissdotcom

הבסטי של טרייסי קיס נרתע כשהיא פנתה אליו בוקר אחד בהצעה מוזרה: לייצר עבורה אספקה שבועית של זרע. בתחילה הוא חשב שהיא הולכת להשתמש בזרע למטרת הפריה וסירב, אולם כשהיא סיפרה לו על היתרונות החיוביים, לכאורה, שבשתיית זרע ומריחתו על העור - הוא הסכים לספק לה 3 תבניות זרע קטנות מדי שבוע, להן הוא מתבקש להוסיף אזהרה מראש למקרה שהוא אכל משהו שעלול להשפיע על טעמו. ההחלטה של טרייסי קיס להוסיף זרע לשייק הבוקר שלה התקבלה לאחר ששמעה ממקורבים על היתרונות החיוביים שבלגימת זרע, שאת קיומם מכחישים מומחים רפואיים רבים ואין להם שום סימוך מדעי. היא לעומת זאת טוענת שזה סייע לה לחיזוק המערכת החיסונית - וכי היא משתמשת בזרע גם לעור הפנים מאחר שהיא סובלת מרוזציאה, מחלת עור הגורמת לאדמומיות בפנים. קיס טוענת שניצחה את מחלתה בעקבות תפריט יומי של כף זרע אחת ביום, אותו היא לפעמים בולעת נקי ולפעמים מוסיפה לשייק עם פירות.

קיס בת ה-31 מבאקינגהמשייר, אנגליה, היא תזונאית ומאמנת אישית במקצועה ואמא במשרה מלאה למילי וגבריאל. על ההחלטה המשונה שלה היא סיפרה ל"סאן" הבריטי: "בעבר הרגשתי פחות טוב וחסרת אנרגיות, אבל עכשיו אני מלאת כוחות ומצב הרוח שלי השתפר. אני מאמינה שהזרע שינה לי את החיים". על ספק הזרע היא אמרה: "אני מכירה אותו היטב. הוא אדם בריא, לא מעשן, לא שותה ולא צורך סמים. הכרחתי אותו לבצע בדיקה לפני שהתחלנו בתהליך. ברגע ששכנעתי אותו שאני זקוקה לזרע שלו עבור משטר היופי שלי, הוא הסכים לסייע. אחרי הכל - יש לו אספקה קבועה. הזרע שלו יכול להיות גם ממש טעים - תלוי מה הוא אכל לפני. חברים שלי חושבים שזה מוזר, אבל לא אכפת לי".

האישה ששותה זרע מדי יום. Tracykissdotcom, אתר רשמי
טרייסי קיס אוכלת זרע בכפית/אתר רשמי, Tracykissdotcom

עוד בבריאות:

עוד באותו נושא

מחקר מצא: לגברים מזוקנים עם שיער ארוך יש אשכים קטנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully