וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הצעירה הזו מורחת דם על הפרצוף שלה?

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לבמה להעצמה נשית, בניית דימוי גוף שונה ואהבה עצמית. הצעירה הזו לקחה את זה צעד קדימה ומעלה תמונות של עצמה כשדם מרוח על פניה. רק שמדובר בדם מהמחזור החודשי שלה :(

נכון, היא אולי לא הראשונה שמעלה תמונת אינסטגרם של עצמה בפנים מרוחות דם, ובר רפאלי וקים קרדשיאן עשו זאת לפניה, אבל במקרה של הצעירה הזו, לא מדובר בטיפול אסתטי, והדם שמרוח על הפנים, ובכן - הוא דם הווסת שלה. דמטרה ניקס, קוואצ'רית למיניות מקליפורניה, לא מנסה לעשות פרובוקציה, לטענתה כל מה שהיא מבקשת זה לשבור את הסטיגמות שיש סביב הווסת הנשית.

"טיילתי בעולם לבד, למדתי בארבע אוניברסיטאות שונות, הייתי בעלים של סטודיו יוגה ולימדתי נשים איך להרים משקולות", סיפרה לאתר באזפיד. "כשהייתי צעירה התביישתי במחזור החודשי שלי. כמו נשים רבות הייתי מובכת וחששתי שמא יופיעו כתמים על הבגדים שלי או על הסדין של החבר שלי והתייחסתי למחזור החודשי כמשהו מטריד". השינוי לדבריה החל לפני חמש שנים. "התחלתי לעקוב אחר המחזור החודשי וימי הביוץ והבחנתי בעקביות ובסדר של הגוף וזה גרם לי לאהוב ולהעריך אותו".

עוד בנושא:
5 סימנים לכך שהמחזור החודשי שלך לא נורמלי
רופאים קבעו: כאבי מחזור כואבים כמו התקף לב
לא רק שוקולד: 5 מאכלים שמקלים על כאבי מחזור

התמונות ברשתות החברתיות כשפניה מרוחות בדם מהווסת החודשית שלה התחילו לדבריה כמשהו אימפולסיבי. "זה מרגיש טיפשי, כיף ומעצים למרוח את הדם שלי על הפנים ולטעון שמשהו שאנשים מתייחסים אליו כמגעיל ומטונף, הוא למעשה נקי ויפה", אמרה והוסיפה: "יש לי חברים שמציירים עם הדם וניסיתי למצוא דרך אחרת להתחבר למקום הזה. בהרבה מאוד תרבויות עתיקות מאמינים שדם המחזור הוא עוצמתי". לדבריה הרבה סלבריטאיות מפרסמות תמונות שלהן אחרי "טיפול הערפד" כשפניהן מרוחות בדם, כשלמעשה לדימום החודשי יש יתרונות גדולים יותר עבור עור הפנים כיוון שהוא מכיל תאי גזע.

בניגוד לסלבריטאיות שהיא מזכירה, דמטרה לא זוכה לפרגון על התמונות שלה, והיא מספרת שהיא מקבלת לא מעט תגובות שליליות ברשתות החברתיות. "אנשים משווים את זה למריחת צואה על הפנים, מה שמוכיח לי כמה מעט אנשים יודעים על מה שמרכיב את הדם שלהם". דמטרה אומרת שהמטרה שלה היא לא לגרום לנשים למרות את דם המחזור שלהן על הפנים, אלא לגרום להן לא להתבייש בגופן. "אם אני לוקחת משהו שרבים חושבים שהוא מגעיל ואני נוגעת בו ומשחקת איתו, אז אולי יום אחד ילדה תראה את זה ותבין שמה שיש לה הוא לא מגעיל. זה עצוב בעיני שהגוף שלנו יוצר חיים, אבל אנחנו לא יכולות לאהוב אותו".

עוד באותו נושא

9 עובדות שכדאי לדעת על המחזור החודשי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully