וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי שומר מציגה: מתנת הלידה הכי מוזרה בעולם כולו

תמיד אהבנו את איימי שומר והפעם אנחנו מחבבים אותה אפילו יותר. האם לעתיד חשפה את מתנת הלידה שקיבלה מגיסתה לקראת הולדת ילדה הראשון, וגרמה לנו לרצות להצטרף למשפחתם המופרעת

איימי שומר בטקס פרסי המבקרים, ינואר 2016. GettyImages
איפה מצטרפים למשפחה הזו? איימי שומר/GettyImages

אף פעם לא חשדנו באיימי שומר שהיא ליידי עדינה. אבל הפעם היא זאת שנאלצה להודות שמתנה לכבוד הלידה הקרבה הצליחה לזעזע אפילו אותה. הקומיקאית והשחקנית שמצפה לילד ראשון עם בן זוגה כריס פישר חשפה בחשבון האינסטגרם שלה את העוגה המוזרה שבחרה גיסתה להעניק לה לכבוד הלידה.

"גיסתי הפתיעה אותי בעוגה מחרידה, ואני לא יכולה להודות לה מספיק. אז אני לא מודה לה בכלל. משהו באמת לא בסדר איתך, ואני אוהבת אותך", כתבה שומר לצידה של התמונה המפתיעה שעוצבה בצורה של, טוב אין יפה באמת להגיד את זה, ואגינה שמתוכה בוקע תינוק בלונדיני.

עוד בנושא:
מה לעזאזל ההריון עשה לרגליים של ג'סיקה סימפסון?
זו הבעיה הרפואית שבגללה קים קרדישאן פנתה לפונדקאות
האם הסלט הזה מזרז לידה? הילארי דאף חושבת שכן

למרות שספק אם היינו טועמים מהעוגה המדוברת, נחמד לגלות שיש אימהות הוליוודיות שכן ניחנו בחוש הומור מפותח והן דואגות לשתף אותנו בחלקים המצחיקים של התהליך. זאת בניגוד לשחקניות אחרות כמו אן האת'וויי שהחליטה להתנזר מאלכוהול ל-18 השנים הקרובות, עד שבנה בן השנתיים יגדל מספיק כדי לרקוח בעצמו קוקטייל, וגרמה לנו לייחל ליום שבו תפסיק להתראיין.

עוד באותו נושא

יצאה לה: איך הפכה הבטן של מייגן מרקל מבלתי נראית לבולטת בן לילה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully