וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פלא שאף אחד לא סובל את השחקנית אן האת'וויי

השחקנית סיפרה בראיון לאלן דג'נרס שהחליטה להתנזר מאלכוהול ב-18 השנים הקרובות כי קשה לה להיות אמא על הבוקר כשהיא בהנגאובר. הורות בלי יין? שיהיה לך בהצלחה עם זה, אן

אן האתווי בהקרנה של "אושן 8" בניו יורק. GettyImages
יותר מדי לילות רוויי אלכוהול עם מת'יו מקונהיי. האת'וויי/GettyImages

לכולנו היו בקרים שבהם התעוררנו עם הנגאובר עצבני לאחר לילה של שתייה, והבטחנו לעצמנו שלא ניגע יותר באלכוהול בחיים, אבל בדרך כלל אנחנו יורדים מהעץ הזה די מהר (על סולם עשוי מכוסות יין). ובכן, לא השחקנית אן האת'וויי. השבוע היא התארחה בתכנית הראיונות של אלן דג'נרס וסיפרה כיצד צילומי הסרט האחרון שבו השתתפה הובילו אותה להחלטה להתנזר מאלכוהול ל-18 השנים הקרובות.

האת'וויי סיימה לאחרונה את הצילומים לסרטה האחרון "סרניטי" לצד מת'יו מקונהיי שנערכו באי מאוריציוס, ואף על פי שהיא לא ממש הצליחה להיזכר בפרטים של ערבי השתייה ההוללים עם מקונהיי ואישתו קמילה אלווס, היא בהחלט זוכרת היטב פגישת בוקר אחת עם הבמאי שלהם שנערכה למחרת אחד מהם, ובה סבלה מהנגאובר חמור מאוד.

עוד בנושא:
קלי קלארקסון מודה: "אני מכה את ילדיי, ואני לא מבינה מה רע בזה"
למה הגולשים חושבים שבאפי קוטלת הערפדים היא אמא גרועה?
האם הסלט הזה מזרז לידה? הילארי דאף חושבת שכן

אן האתוויי בטקס האוסקר מרץ 2014. GettyImages
אם הבחירה היא בינך לבין יין, אנחנו יודעים עם מי אנחנו הולכים. האת'וויי/GettyImages

בעקבות החוויה הזאת ועוד כמה בקרים קשוחים שחוותה לאחר לילות רוויי אלכוהול, התגבשה אצלה באוקטובר האחרון ההחלטה להתנזר מאלכוהול ב-18 השנים הקרובות. למה דווקא 18 שנים? "החלטתי להפסיק לשתות כל עוד בני גר יחד איתי באותו בית, כי אני לא שלמה לחלוטין עם הדרך שאני עושה את זה (שותה), והוא כבר בגיל שבו הוא באמת זקוק לי כל הזמן בבקרים", הסבירה האת'וויי בראיון. להאת'וויי ולבעלה אדם שולמן יש ילד אחד בן שנתיים בשם ג'ונתן.

השילוב בין כמה הנגאוברים עצבניים ובין הצורך לעמוד במחוייבויותיה כאם לפעוט על הבוקר גרם להאת'וויי לגבש את ההחלטה. "באחד הבקרים לקחתי אותו לגן עם הנגאובר, ולמרות שלא אני נהגתי, זה לגמרי הספיק לי. לא אהבתי את זה בכלל", היא סיפרה לדג'נרס.

וזו הסיבה שאף אחד בהוליווד לא סובל את אן האת'וויי. הסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully