וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלי קלארקסון מודה: "אני מכה את ילדיי, ואני לא מבינה מה רע בזה"

12.1.2018 / 7:30

הזמרת האמריקאית והאם לשניים התראיינה בתכנית רדיו והודתה שהיא דוגלת בענישה גופנית וכי היא נותנת לילדיה מכות בטוסיק כשהם לא מתנהגים יפה. "ההורים שלי היכו אותי ויצאתי בסדר. אני לא חושבת שיש בזה נזק"

קלי קלארקסון בתה ריבר רוז ובנה רמינגטון בתכנית הבוקר של NBC. GettyImages
תתנהגו יפה, או ש... קלי קלארקסון וילדיה בתכנית הבוקר של NBC/GettyImages

הזמרת קלי קלארקסון הודתה בשידור רדיו שהיא מכה את ילדיה כשהם מתנהגים לא יפה. קלארקסון שפרצה לתודעה כשזכתה בעונה הראשונה של התכנית אמריקן איידול, אמרה בראיון כי הוריה היכו אותה כשהיא היתה ילדה וכי היא עושה אותו הדבר עם ילדיה: ריבר רוז בת ה-3 ורמינגטון בן השנה. "ההורים שלי היכו אותי ויצאתי בסדר. אני מהדרום חבר'ה, אצלנו מפליקים. כשאני הייתי ילדה והיו מתקשרים מבית הספר שלא התנהגתי יפה, אמא שלי היתה נותנת למנהלת בית הספר אישור טלפוני להכות אותי", אמרה קלארקסון בשידור חי ברדיו.

לדבריה, לענישה הגופנית לא היתה השפעה שלילית על אופייה או על נפשה: "אני אדם מאוד מגובש עם אופי חזק, אז אני לא חושבת שיש בזה נזק". עם זאת, היא מודעת לעובדה שמדובר בסוגיה שנויה במחלוקת וכי הדעה הרווחת היא שמדובר במעשה לא ראוי: "הקטע הבעייתי הוא כשזה קורה מחוץ לבית ובפומבי, כי אנשים חושבים שזה לא בסדר או משהו. אני אישית, לא מבינה מה רע בזה".

עוד בנושא:
לתינוקת של סרינה וויליאמס כואבות השיניים והיא לא יודעת מה לעשות
האם יש מקרים שבהם זה בסדר להכות ילדים?

קלי קלארקסון בתה ריבר רוז ובתה החורגת סוואנה בטקס פרסי המוזיקה האמריקאים 2017. GettyImages
כשזה קורה מחוץ לבית זה יותר בעייתי. קלי קלארקסון ובתה ריבר רוז בטקס פרסי המוזיקה האמריקאי 2017/GettyImages

קלארקסון סיפרה שהיא מזהירה את בתה הפעוטה לפני שהיא מכה אותה: "אני מזהירה אותה. אני אומרת לה כזה: 'היי, אני אתן לך מכות בטוסיק אם לא תפסיקי ברגע זה!'".

ענישה גופנית והכאת ילדים הם נושאים שנויים במחלוקת, אולם בשנים האחרונות ברוב המדינות המערביות הולכת ומתגברת התפיסה – הן מבחינה ציבורית והן מבחינה מקצועית, שמדובר בדבר פסול ומזיק. מחקרים פסיכולוגיים מראים שענישה גופנית מזיקה להתפתחותם הרגשית והקוגניטיבית של ילדים בטווח הארוך ועלולה להסב להם נזק נפשי ארוך טווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully