וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך ג'ורג' בחוג בלט והוא "מת על זה"

אם רשמתם שוב את הילד לחוג ג'ודו ואת הקטנה להתעמלות אומנותית, כדאי שתרעננו קצת את הבחירות שלכם. קחו דוגמה מהדוכס והדוכסית מקיימברידג' שרשמו את בנם הבכור לחוג בלט. ספוילר: הילד מאושר מזה

ילדה רקדנית בלט. ShutterStock
לא מיועד רק לבנות. רקנית בלט/ShutterStock

כדאי מאוד שתפסיקו לדוש במתיחות לכאורה בין מייגן מרקל וקייט מידלטון מפני שהחדשות האמיתיות שמגיעות מבית המלוכה קשורות בכלל לדור העתיד. הנסיך ג'ורג', בנם של הנסיך ויליאם והדוכסית מקיימברידג', מגיע לכותרות בגלל סיבות מתוקות במיוחד. אביו סיפר בקבלת פנים שנערכה "לבני נוער מעוררי השראה" בארמון קנסינגטון שבנו הבכור משתתף בחוג בלט.

"גם ג'ורג' רוקד והוא אוהב את זה", אמר ויליאם לרקדנית צעירה שהגיעה למפגש בארמון. אחר כך סיפר שאמו, הנסיכה המנוחה דיאנה, אהבה גם היא לרקוד, ושיתפה אותו בעצה חשובה: "אם יש משהו שאתה אוהב, תעשה אותו. אל תיתן לאף אחד להגיד לך אחרת".

עוד בנושא:
ג'ודו או בלט: כך תבחרו לילד את החוג שהכי מתאים לו
האם ילדים באמת זקוקים לחוגים בגיל צעיר?
בן או בת? שהילדות.ים יחליטו בעצמם/ן

הנסיך ג'ורג'. GettyImages
"אם יש משהו שאתה אוהב, תעשה אותו. אל תיתן לאף אחד להגיד לך אחרת". הנסיך גורג' עם אביו הנסיך ויליאם/GettyImages

מגזין "פיפל" מדווח שהנסיך ג'ורג' משתתף במסגרת לימודיו בבית ספר פרטי בלונדון בחוגי העשרה שונים, בהם גם חוג בלט, שם הוא רוקד אחת לשבוע. מטרת השיעור היא פיתוח של "כישורי הגוף, כושר גופני, יצירתי, כושר ביטוי ומוסיקליות".

כצפוי, התקשרות הבריטית נרעשה כשנחשפה למערכת השעות של הרקדן הנלהב (הוא ילמד גם פילוסופיה, איטלקית, צרפתית, כתיבת שירים, גולף וקדרות אם שאלתם) ופרגנה לאביו שהחליט לשבור מוסכמות שגויות שמחלקות בנים ובנות באופן ארכאי לפעילויות פנאי רק בגלל מגדר ועודד צעירים לקבל השראה מכל מה שליבם חפץ ורוצה.

הצהרתו של הנסיך ויליאם מצטרפת לדיווחים משעשעים נוספים על הנסיך הקטן. אימו, קייט מידלטון, חשפה לאחרונה שהוא מוותר על גינוני כבוד ונוהג לכנות את אביו Pops (יותר דומה ל-'אבאל'ה') במקום Dad (אבא) ואת הסבתא-רבתא שלו המלכה אליזבת' בשם ייחודי "גאן-גאן" (Gan-Gan).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully