וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך הנסיך ג'ורג' קורא לאבא שלו, הנסיך וויליאם

7.12.2018 / 7:57

הדוכסית קייט מידלטון חשפה כי בנה הנסיך ג'ורג' בן החמש לא פונה לוויליאם במילה הגנרית 'אבא', אלא המציא לו כינוי הרבה יותר מתוק. אגב, גם למלכה אליזבת' הוא קורא בשם מיוחד, וקשה להאמין שהיא זורמת איתו

הנסיך ג'ורג'. GettyImages
לא קורא לו אבא. הנסיך ג'ורג' ואביו הנסיך וויליאם/GettyImages

משפחת המלוכה הבריטית היא לא כמו כל משפחה רגילה, בלא מעט היבטים מחייהם הם נבדלים ממה שקורה בבתים של משפחות "רגילות", אבל הייתם חושבים שיש כמה דברים בסיסיים שבכל זאת זהים אצל המשפחה בעלת הדם הכחול למה שקורה אצלכם בבית. כך למשל, נראה הגיוני למדי שהילדים המלכותיים מכנים את ההורים שלהם וויליאם וקייט 'אבא' ו'אמא', לא? אז זהו שלא.

שלושת הילדים, הנסיך ג'ורג', הנסיכה שרלוט והנסיך לואי הקטן (שעדיין לא למד לדבר), אמנם פטורים מלפנות להוריהם בתואריהם הרשמיים - הדוכס והדוכסית מקיימברידג', אבל מסתבר שג'ורג' אוהב להצמיד שמות חיבה לבני המשפחה שלו, ויש לו כינוי מיוחד עבור אבא שלו, הנסיך וויליאם.

עוד בנושא:
יצאה לה: איך הפכה הבטן של מייגן מרקל מבלתי נראית לבולטת בן לילה?
מייגן מרקל חלצה נעליים וחשפה בעיה רפואית מביכה
ככה תופסים נסיך: מה הספורט האהוב על מייגן מרקל?

המלכה אליזבת והנסיך פיליפ עם נכדם הנסיך וויליאם ונינם הנסיך ג'ורג', ביולי 2015. AP
מה עם נשיקה לגאן-גאן? הנסיך ג'ורג' והמלכה אליזבת'/AP

במקום לקרוא לו Dad (אבא), ג'ורג' בן החמש מכנה את וויליאם Pops (יותר דומה ל-'אבאל'ה'). והמידע הזה מגיע ממקור אמין למדי, שכן מי שחשפה אותו היא לא אחרת מאשר אמו של ג'ורג' קייט מידלטון. במהלך ביקור שלה ושל בעלה במועדון הכדורגל של לסטר סיטי, סיפרה מידלטון כי ערב קודם וויליאם שיחק כדורגל עם הילדים וכי ג'ורג' פנה אליו ושאל אם הוא ישחק כדורגל גם מחר, בביקורו בלסטר: "אתה תשחק כדורגל מחר, פופס?" - ציטטה הדוכסית את בנה ואמרה כי גם שרלוט נוהגת לכנות אותו כך בעקבות אחיה הגדול.

אגב, וויליאם הוא לא בן המשפחה היחיד שזכה לכינוי מיוחד מג'ורג', גם לסבתא-רבתא שלו המלכה אליזבת' הוא קורא בשם ייחודי "גאן-גאן" (Gan-Gan), מעין קיצור-שיבוש של המילה האנגלית לסבתא (Grandmother).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully