וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחליף המפתיע לויאגרה שמסתתר בכל בית

5.9.2018 / 9:33

תוספת קטנה של שמן זית לתפריט יכולה לחולל פלאים בחדר המיטות שלכם. במחקר חדש עולה שהפתרון לבעיות אין אונות מצריך רק קפיצה קטנה למטבח ושינוי טעים וזול בתזונה שלכם

שמן זית. ShutterStock
משפר את הביצועים בחדר השינה גם בטווח הארוך. שמן זית/ShutterStock

אנחנו כבר יודעים ששמן זית בריא מאוד, אבל עכשיו יש לו יתרון נוסף ומשמעותי. מחקר חדש מגלה שתוספת של עוד כמה כפות שמן זית בתזונה היומית יכולה לפתור בעיות של אין אונות. החוקרים אפילו סבורים ששמן הזית עשוי להיות יעיל יותר מכל טיפול תרופתי אחר בפתרון הבעיה.

"הרגלי החיים, דיאטה ופעילות גופנית משפיעים על רק על העורקים שלנו, אלא על איכות החיים, כולל התפקוד המיני", טוענת ד"ר כריסטינה כריסהואו, חוקרת בכירה מהאוניברסיטה באתונה, "צריכת שמן זית והקפדה על דיאטה ים תיכונית שומרת על תפקודו של הגבר בחדר השינה".

עוד בנושא:
אוכלים לא בריא? כך זה משפיע על הפוריות שלכם
רוצים לשפר את ביצועיכם בסקס? כל מה שאתם צריכים זה לאכול את הפרי הזה
אלו המאכלים שאתם צריכים לאכול כדי לשפר את החשק המיני שלכם

ויאגרה. ShutterStock
אולי שווה לעבור בסופר מרקט לפני הביקור בבית המרקחת. כדורי ויאגרה/ShutterStock

למעלה מ -600 גברים השתתפו במחקר שבדק כיצד תזונה ים תיכונית יכולה להשפיע על בריאות מינית. דפוס התזונה המומלץ מאוד על ידי מומחים חייב את המשתתפים להרבות בצריכת פירות, ירקות, ואגוזים. צריכת מוצרי בשר ומוצרי מזון מעובדים הופחתה, והחמאה הוחלפה בשמן זית.

הגברים שהתמידו בדיאטה הצליחו להפחית את הסיכון שלהם לבעיות זיקפה בכ-40 אחוזים. גברים שצרכו לפחות תשע כפות שמן זית בכל שבוע סבלו פחות מאימפוטנציה, אבל גם הגיעו לרמות גבוהות יותר של טסטוסטרון.

"מצאנו פתרון חינם, במקום תרופות כימיות שמאפשר לגברים לשמור על התפקוד המיני שלהם גם לטווח הארוך", הוסיפה ד"ר כריסהואו, "בניגוד לויאגרה שלא משפרת את התפקוד בחדר המיטות לאורך זמן ומספקת רק מענה נקודתי לבעיה". הסיבה להשפעה החיובית של השמן על הביצועים המיניים של גברים נטועה בעובדה שהוא מביא להתרחבות עורקים שמשפרת את זרימת הדם באיבר המין.

עוד באותו נושא

הגודל לא קובע ועוד מיתוסים על סקס שהגיע הזמן לנפץ

לכתבה המלאה
אישה מתוסכלת במיטה עם גבר. ShutterStock
בעיות בתפקוד המיני הם הסימנים הראשונים של טרשת עורקים. זוג מתוסכל במיטה/ShutterStock

מלבד שיפור הביצועים, לתזונה ים תיכונית יש יתרונות נוספים לבריאות הלב, היא מפחיתה את הסיכון לתסמונת מטבולית, סוכרת, לחץ דם גבוה, השמנה ותורמת להפחתה בכולסטרול הרע.

קושי לשמור על זקפה בגלל כלי דם צרים באיבר המין הוא אחד הסימנים הראשונים של טרשת עורקים שעלולה להוביל להתקף לב או לשבץ. מחקרים מצאו קשר בין בעיות זקפה למחלות לב וכלי דם ובעיות אין אונות עשויות להיות תמרור אזהרה פוטנציאלי למי שמתקשה בכך.

סלט עם שמן זית. ShutterStock
ההמלצה היא תוספת של 9 כפות לתפריט השבועי. סלט ירקות מתובל בשמן זית/ShutterStock

אם בכל זאת החלטתם לבחור בכדור הכחול, מסתבר שתוכלו להשיג בעזרתו יתרונות נוספים גם לראייה שלכם. במחקר שנערך במשך שנתיים באוניברסיטת קולומביה בניו יורק התגלה לאחרונה שוויאגרה יכולה לעצור את התקדמותה של מחלה שנקראת ניוון מקולרי גילי שגורמת לאובדן ראייה בחולים וייתכן שהיא יכולה לתקן נזק שכבר נגרם לראייתם של החולים במחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully