וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו המאכלים שאתם צריכים לאכול כדי לשפר את החשק המיני שלכם

מאור מואיגר

14.2.2017 / 15:54

בשביל להגביר את החשק המיני לא חייבים להיעזר בכימיקלים שיזהמו לכם את הגוף. יש מספיק דרכים טבעיות להעצים את החוויה. הכירו 8 מאכלים שיעזרו להתניע את הערב הרומנטי שלכם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידאו: ההוכחה שהגברת החשק המיני תהפוך אתכם למאושרים יותר

סובלים מבעיות בתפקוד המיני? אתם ממש לא לבד. כמעט כל גבר ואישה יתמודדו לפחות פעם אחת בחייהם עם ירידה בחשק, שעלולה להיגרם להיגרם מסיבות נפשיות, גופניות, או פשוט בגלל חוסר זמני בחשק או במשיכה. אם אתם מתכננים דייט בלתי נשכח הלילה ומפחדים שהגוף שלכם לא יעמוד בציפיות, הגיע הזמן שתכירו את המאכלים שיעזרו לתת בוסט טבעי ויעיל במיוחד לליבידו.

עוד בנושא:
מחקר: נשים מעדיפות איבר מין גדול יותר אצל גברים. אבל רק כשמדובר בסטוץ
זה מספר הפרטנרים למיטה שיהפוך אתכם להכי מושכים
6 סיבות לא מוכרות שהורסות לכם את האורגזמה

אגוזים וגרעינים

קערה מלאה באגוזים. ShutterStock
להביא פיצוחים למיטה? לא רעיון כזה גרוע/ShutterStock

אתם בטח מסכימים שאכילת קצפת או שוקולד זה קצת יותר סקסי מפיצוח גרעינים משותף, אבל אם אתם רוצים לארגן לעצמכם דייט בלתי נשכח, אולי כדאי לשנות גישה ולקפוץ לביקור בפיצוציה הקרובה. האבץ שמצוי בריכוזים גבוהים בפיצוחים לצד הארגינין יסייעו להזרים יותר דם לאזורים החשובים ולעזור לכם להתחיל. אז אילו פיצוחים כדאי להכניס לחדר השינה? נסו אגוזי מלך, גרעיני דלעת, גרעיני חמנייה, אגוזי פקאן, אגוזי לוז ובוטנים.

בשר

בשר. ShutterStock
רק אל תגזימו. בשר אדום/ShutterStock

חובבי הבשר מכירים את הזרם שעובר בעורקים כשמסתכלים על סטייק או המבורגר עסיסי. אז מסתבר שלתחושה הזאת יש גם ביסוס מדעי: חוקרים מאוניברסיטת ניו יורק מסבירים שהבשר מכיל קרניטין, ארגינין ואבץ, חומצות אמינו המסייעות לשיפור זמני של זרימת הדם. פעולה זו משפרת את החשק המיני בקרב גברים ונשים כאחד, ואף מטפלת בבעיות זקפה. אבץ גם יתרום לכם בטווח הארוך לשיפור מצבה של המערכת החיסונית.

עם זאת, מומלץ כמובן לשמור על מינון הגיוני, כי לאכילה מופרזת של בשר סכנות ואיומים משלה, כמו עלייה בלחץ הדם והגברת הסיכון למחלות לב. בנוסף, מחקר שנערך ב-2009 במגזין Chemical Senses מצא קשר בין אכילת בשר אדום לבין ריח רע מהגוף, אז יכול להיות שתפריט בשרי בדייט דווקא יפגע לכם בסיכויים.

סלמון

קוביות סלמון וסלט מנגו. דרור עינב
המאכל המושלם לדייט. סלט סלמון ומנגו/דרור עינב

בעוד שבשר משפר את החשק המיני אבל עלול להציב אותנו בסיכון למחלות שונות ולכולסטרול גבוה, הסלמון מהווה תחליף אידאלי שגם יספק לכם אומגה 3 וחומצות אמינו שיכניסו אתכם למוד הנכון, וגם יזין אתכם במגוון רכיבים חיוניים נוספים. אומגה 3 מפחיתה את הצטברות הפלאק בעורקים, מה שתורם לשיפור של זרימת הדם לאורך זמן, ולא רק באופן נקודתי כמו באכילת בשר. עובדה זו מסייעת לטפל בבעיה לטווח הקצר וגם הארוך.

תפוח

תפוחים אדומים. ShutterStock
פרי עץ הדעת?/ShutterStock

מגיל קטן מפמפמים לנו כמה חשוב התפוח לבריאות תקינה, אבל עכשיו אנחנו גם יודעים שהוא משרת עוד מטרה. בגן העדן, נגיסה בפרי עץ הדעת גרמה לאדם וחווה להתבייש ולהתלבש, אך התפוח, כך מסתבר, עושה את הפעולה ההפוכה - הפרי מכיל קוורצטין, נוגד חמצון שתורם לשיפור זרימת הדם וכן מטפל בבעיות שונות באיברי המין כמו דלקת הערמונית וכאבים בשלפוחית השתן.

שום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכניסה הכי מפתיעה לרשימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כן, זהו אולי המאכל הכי פחות סקסי שאפשר לאכול לפני דייט, אבל דווקא פצצת הריח הזאת יכולה לספק לכם שעות של הנאה במיטה. בזכות התכונות נוגדות הקרישה שלו, מסייע השום למנוע בעיות שונות במחזור הדם, להוריד כולסטרול, וגם להזרים במהירות רבה יותר את הדם הדרוש לאזור החלציים.

יין

כוס יין אדום. ShutterStock
מומלץ לשתות, אבל גם לדעת להפסיק/ShutterStock

זה לא סוד שיין משדרג כל דייט, ותמיד טוב לדעת שהמדע מגבה את תחושת הבטן שלנו מהבחינה הזו: במחקר שפורסם ב-2009 בכתב העת האמריקאי לרפואת מין, נמצא כי נשים ששותות כוס עד שתיים של יין אדום ביום חשות שיפור משמעותי בחשק המיני. הסיבה? יין אדום מכיל קוורצטין, תרכובת שככל הנראה מובילה לעוררות הפתאומית.
עם זאת, מסבירים החוקרים, מומלץ לא להשתכר בהגזמה: יותר משתי כוסות לא יעצימו את ההשפעה, כמו גם סוגים אחרים של משקאות אלכוהוליים.

תותים. ShutterStock
אפשר גם לתבול אותם בשוקולד/ShutterStock

זהו אולי המאכל הכי סקסי ברשימה, ועכשיו זה רשמי: התותים, כמו מאכלים אחרים ברשימה הזו, עשירים בנוגדי חמצון, שהוכחו כיעילים גם למחזור הדם, גם ללב וגם לחיי המין שלנו. בנוסף, התותים יתנו לכם חיזוק של ויטמין C שקשור גם להעצמת ספירת הזרע אצל גברים.

אם אתם רוצים להוסיף שדרוג משמעותי לערב, תוכלו לטבול את התותים בשוקולד מריר נמס, שייתכן שתורם גם הוא להגברת החשק המיני. עדיין אין לכך ביסוס מדעי מוצק, אבל שוקולד הוא תמיד תוספת מצוינת לחדר המיטות.

טוסט עם אבוקדו. ShutterStock
המון סיבות בריאות לאכול אבוקדו/ShutterStock

יש המון סיבות טובות לאכול את הפרי הנהדר הזה: הוא עשיר בוויטמין E, בנוגדי חמצון, בויטמין B6 ובאשלגן. כל אלו יסייעו בעיכוב התפתחות של בעיות בלב ובשיפור זרימת הדם, שכמו שבטח כבר הבנתם, יעזור גם לתפקד טוב יותר במיטה.

גברים שסובלים ממחלות לב או מלחץ דם גבוה יהיו בסיכון גבוה פי 2 לפתח אימפוטנציה. האבוקדו הוא מקור מצוין לשומן בלתי רווי, שיעזור להילחם בתופעה באמצעות שיפור מצב כלי הדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully