וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: נשים מעדיפות איבר מין גדול יותר אצל גברים. אבל רק כשמדובר בסטוץ

7.12.2016 / 14:35

חוקרים בדקו את ההעדפות של נשים כאשר מדובר בגודל האיבר של הפרטנר שלהן. התוצאות הראו כי כולן מעדיפות איבר גדול מהממוצע, אבל זה תלוי מה מטרת מערכת היחסים

יוטיוב

בסרטון: הגבר עם איבר המין הגדול בעולם מדבר

הנה מחקר שממש לא התכוננו אליו: נשים, כך מסתבר, מעדיפות איבר מין גדול יותר כאשר מדובר על סטוץ חד פעמי, בהשוואה למערכת יחסים ארוכת טווח – שבה הן מעדיפות מידות קטנות יותר.

חוקרים מאוניברסיטת קליפורניה ואוניברסיטת ניו מקסיקו גייסו 75 נשים בגילאי 18-65 וביקשו מהן לדרג 33 מודלים של איבר המין הגברי שנעשו בטכנולוגיית תלת מימד ומחומרים שונים. כשנתבקשו לדרג איזה מהמודלים היו בוחרות כאשר מדובר במערכת יחסים ארוכת טווח הרוב בחר בדגם של 16 סנטימטרים ובהיקף של 12.2 סנטימטרים. כאשר היה מדובר בחוויה מינית חד פעמית התוצאות היו אחרות: רובן בחרו באיבר באורך 16.3 סנטימטרים והיקף של 12.7 סנטימטרים.

עוד בנושא:
הגבר עם איבר המין הגדול בעולם מספק הוכחות וטוען: "חיי הם סיוט"
האם חיי המין שלכם טובים?
עוד סיבה להשקיע: אורגזמות משפרות את הסיכוי להיכנס להריון

הנשים במחקר בחרו באיברי מין גדולים מהממוצע, שעומד על פי מחקר שנערך בשנה שעברה על אורך של 13.1 סנטימטרים והיקף של 11.7 סנטימטרים. המחקר שהתפרסם בכתב העת BJU International journal of urology, בחן את גודלם של למעלה מ-15 אלף אברי מין מכל רחבי העולם והוא הסתמך על 20 מחקרים שונים שבהם מדדו באופן מקצועי ורשמי את אורך הפין. המחקרים כללו גברים בין הגילאים 17 ל-91 מכל רחבי אירופה, אסיה, אפריקה וארצות הברית.

במחקר הנוכחי הנשים לא רק נדרשו לבחור מה הן מעדיפות, אלא נתבקשו למלא שאלונים מקיפים על ניסיונן המיני. התשובות שלהן הראו על מפגשים עם אורכים שונים של איברי מין לאורך השנים. 7 אחוזים מהנשים העידו כי סיימו מערכות יחסים בגלל שאיבר המין של בן הזוג היה גדול מדי, ואילו 20 אחוזים העידו כי עזבו דווקא בגלל שאיבר המין היה קטן מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully