וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: מחקר קבע מהו גודל הפין הממוצע

3.3.2015 / 14:00

הרבה מאוד גברים מטרידים את עצמם בשאלה האם איבר המין שלהם קטן או גדול מהממוצע. כעת אין צורך עוד לשער - מחקר ענק שאסף נתונים של יותר מ-15 אלף גברים קבע מהו גודל הפין הממוצע

סרט מדידה. ShutterStock
הגודל אולי לא קובע, אבל עכשיו הוא רשמי/ShutterStock

אין ספק ששאלת הגודל היא אחת השאלות הכי בוערות בעולם - האם הוא קובע או לא, האם זה קטן מדי או ממוצע ולמה בעצם הוא מתכווץ. כעת גברים רבים יכולים להפסיק להטריד את עצמם בהשוואות, כי לראשונה יש תשובה רשמית.

לפי מחקר חדש, שבחן את גודלם של למעלה מ-15 אלף אברי מין מכל רחבי העולם, גודל הפין הממוצע הוא 13.12 סנטימטרים כאשר הוא עומד, וההיקף - 11.66. האורך הממוצע של פין רפוי הוא 9.16 סנטימטרים, והיקף של 9.31 סנטימטרים.

חוקר מבית החולים קינגס קולג' בלונדון אשר הוביל את המחקר אמר היום לגרדיאן כי "התוצאות אמורות להרגיע את הרוב הגדול של הגברים, שיבינו שגודל הפין שלהם הוא בטווח הנורמלי". לדברי החוקרים, למרות שגברים רבים סובלים מחרדה בשל גודל האיבר שלהם, רק ל-2.28 אחוזים מהאוכלוסייה יש פין קטן בצורה חריגה. לאותו אחוז גברים יש פין גדול בצורה חריגה.

גבר מסתכל לתוך המכנסיים שלו. ShutterStock
רק ל-2.28 אחוזים מהאוכלוסייה יש פין קטן בצורה חריגה/ShutterStock

המחקר הבריטי, שפורסם בכתב העת BJU International journal of urology, הסתבך על 20 מחקרים שונים שבהם מדדו באופן מקצועי ורשמי את אורך הפין. המחקרים כללו גברים בין הגילאים 17 ל-91 מכל רחבי אירופה, אסיה, אפריקה וארצות הברית. צוות החוקרים עיבד את כל המספרים לכדי גרף רשמי, שבו רופאים יוכלו להיעזר כאשר הם מייעצים לגברים שמוטרדים מגודל האיבר שלהם. החוקרים ציינו כי עבודתם היא הראשונה לשלב את כל הנתונים הקיימים על אורך והיקף איברי מין לכדי גרף סופי.

המחקר החדש לא מספק רק זריקת הרגעה לגברים, אלא גם מנפץ מיתוסים. צוות החוקרים לא מצא הבדלים משמעותיים בגודל הפין אצל גברים מגזעים שונים. החוקרים גם לא מצאו קשר בין גודל הרגל של הגברים, לאורך האיבר שלהם. ואף לא נרשם הבדל בגודל הפין בין מבוגרים לצעירים.

עם זאת, יש לציין כי תוצאות המחקר עלולות להיות מעט מוטות, שכן קיימת האפשרות שגברים שמתנדבים למחקרים מסוג זה עשויים להיות בטוחים יחסית בגודל הפין שלהם.

עוד בנושא:
לאכול כמו אל יווני: המאכלים שישפרו לכם את חיי המין
לוהט: הקשר המפתיע בין חשק מיני לפלפל חריף
עכשיו זה רשמי: כך נראה החזה המושלם

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully