וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאכול כמו אל יווני: המאכלים שישפרו לכם את חיי המין

10.2.2015 / 14:00

יש לנו בשורה טובה ובשורה גרועה לגברים הישראלים: הטובה היא שאתם קרוב לווודאי יותר פעילים במיטה מאשר במדינות אחרות. הגרועה היא שאתם צריכים להתחיל לאכול יותר סלט

סלט  יווני. ShutterStock
גברים, תתחילו לאכול סלט/ShutterStock

בשורה טובה לגברים הישראלים: תזונה ים תיכונית שומרת עליכם פעילים בין הסדינים. מחקר מצא כי אכילה של דגים, סלטים, שמן זית, ושתיה של כוס יין אדום ביום, יכולה להפוך את החיים של גברים שסובלים מאימפוטנציה לאחרים לגמרי.

המחקר, שנערך על ידי קרדיולוג מאתונה והוצג בכנס הקרדיולוגים האירופי שנערך לאחרונה בוינה, הראה כי שמירה על דיאטה ים תיכונית תורמת לניקוי כלי הדם, במיוחד בכלי הדם הצרים בפין. ד"ר אתנסיוס אנג'ליס, מומחה לבעיות זיקפה, ציין כי התזונה הים תיכונית נודעת בזה שהיא מאריכה חיים, תורמת לבריאות ועוזרת למנוע מחלות לב וכלי דם.

התזונה הטובה ביותר לפי המחקר כוללת שפע של דגנים, פירות וירקות, סלטים, אגוזים, שמן זית, דגים ועופות. בשר אדום מומלץ לאכול רק פעם בשבוע, ולא לשכוח לשתות שתי כוסות קטנות של יין אדום.

אילוסטרציה. ShutterStock
זה בגלל שהוא אירופאי/ShutterStock

במטרה לבדוק אם יש תזונה שיכולה לעזור בשיפור חיי המין, חוקרים בדקו 75 גברים בני 56 בממוצע שאובחנו עם בעיות זיקפה. הממצאים הראו כי אצל חולים שלא הקפידו על תזונה ים תיכונית, כלי הדם ומערכות הלב היו במצב גרוע, בהשוואה לאלו שאכלו מזונות מן הדיאטה הים תיכונית באופן קבוע. המטופלים הגיעו כולם מאתונה שביוון, כך שהגישה שלהם למזון מהים התיכון לא הייתה מוגבלת.

אנג'ליס טוען כי בעיות זיקפה - מהן סובלים מאות מיליוני גברים בכל העולם - בעצם משקפות בעיות כלליות יותר בבריאות האדם. "זה יכול להיות סימן לבעיות בריאותיות שבדרך, בגלל שכלי הדם בפין מאוד רגישים למה שקורה בגוף ומושפעים ממנו. 80 אחוזים מהמקרים של תפקוד לקוי בזיקפה נגרמים על ידי בעיות בכלי דם, וחולים אלה נמצאים בסיכון מוגבר להתקף לב או שבץ", כתב בהודעה לעיתונות. לדבריו, גם לאלה שסובלים תקופה ארוכה מבעיות זיקפה ומשתמשים בתרופות כמו ויאגרה, תזונה ים תיכונית ופעילות גופנית יוכלו להועיל ואף להפוך את המצב.

עוד באותו נושא

5 סיבות טובות להכניס עוד שומן לתפריט

לכתבה המלאה

לא מרשם, אורח חיים

תרופות לאין-אונות, לדבריו של אנג'ליס, מהווים חומר תחליף שלא מיוצר בגוף, עקב בריאות כלי דם לא תקינה. "הכדורים עוזרים לשחזר תגובת כלי דם תקינה, אבל ניתן לשחזר את תפקוד כלי הדם בשלבים הראשונים של המחלה, על ידי אימוץ אורח חיים בריא ולא תרופות". הוא הוסיף כי "שינויים מאוד פשוטים בתזונה שלנו עשויים לעזור מאוד. לפעמים זה קשה לאמץ משהו אם אתה חושב שהוא חלק ממרשם, אבל הדיאטה הים תיכונית אינה מרשם, אלא אורח חיים".

  • עוד באותו נושא:
  • תזונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully