וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם חיי המין שלכם טובים? בואו לבדוק

5.10.2016 / 15:00

יחסי מין הם לא רק האקט הפיזי עצמו אלא הם משלבים בתוכם גם רגשות, אינטימיות ועוד הרבה גורמים שמשפיעים על טיבם. אספנו עבורכם כמה מהם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

רובנו לא מעזים לשאול, אבל תכלס כולנו היינו רוצים לדעת איך חיי הסקס שלנו בהשוואה לאלה של החברים שלנו. כמה פעמים הם עושים את זה בשבוע (או ביום, אם הם עדיין בשלב הזה), כמה זמן זה נמשך ואיזו תנוחה אהובה עליהם ביותר - אלה רק חלק מהשאלות שניתן לחשוב עליהן. אבל מה זה באמת חיי מין, ואיך ניתן לקבוע האם הם יותר טובים או פחות טובים.

בריאות מינית לא קשורה רק לתפקוד המיני אלא כוללת בתוכה מאפיינים אישיותיים, רגשיים, חברתיים וכמובן פיזיים. מדובר על קשר שלא ניתן להפרדה בין גוף לנפש. הנה 6 סימנים שיעידו האם חיי המין שלכם בריאים:

עוד בנושא:
כמה קלוריות בדיוק אתם שורפים בסקס?
למה יש אנשים שבוכים אחרי סקס?
האם יחסי מין בגיל מבוגר מסוכנים? תלוי אם את אישה או גבר

תאהבו את הגוף שלכם

חיי מין בריאים מתחילים באהבה עצמית. מחקר משנת 2009 שפורסם בכתב העת Journal of Sexual Medicine מצא שנשים בגילאי 18-50 שדירגו את עצמן בשאלון כבעלות דימוי גוף חיובי, גם היו בעלות חיי מין יותר מספקים. ככל שאדם הוא בעל דימוי גוף חיובי יותר, כך חיי המין שלו יותר טובים ומלאים.

תקשורת טובה

תקשורת טובה היא אחת מאבני הבניין לחיי מין טובים. היא מאפשרת לנו לקרוא אחד את השנייה, להבין מצבים רגשיים ביתר קלות וכמובן לדבר על מה אנחנו אוהבים במיטה ומה לא. לא תמיד תקשורת טובה מגיעה בקלות, ולעיתים גם לזה לוקח זמן, אבל כשהיא זורמת, היא מקלה על יחסים בין אישיים ועל סקס, כמובן.

דיבור מלוכלך

נכון, זו בהחלט לא כוס התה של כולם, אבל טקסטים שובבים במיטה יכולים בהחלט להלהיט את הרוחות. וזה לא אנחנו אומרים: מחקר שנערך בשנת 2011 מצא שהתנהגויות שונות במיטה, בכללן שיחות מיניות בחדר המיטה, הביאו לסיפוק גדול יותר מסקס. אגב, זה חלק מהעניין כשמדברים על תקשורת טובה (ראו הסעיף הקודם).

מערכת יחסים טובה ושמחה

ברוב המקרים (נכון, לא בכולם) מערכת יחסים טובה ושמחה גם מביאה עימה יחסי מין טובים. אינספור מחקרים מצאו כי זוגות שנמצאו במערכת יחסים כזאת, דיווחו כי יחסי מין טובים ומערכת יחסים יציבה, מחזקים האחד את השני, והם חלק בלתי נפרד מהאושר של בני הזוג.

שוברים שגרה

כמו בחיים, ככה גם במיטה, באיזשהו שלב השגרה הופכת משעממת. כשמדברים על גיוון בחדר המיטה, לאו דווקא מדברים על שינויים דרסטיים, אלא גם על שינויים קטנים שכל אחד יוכל לעשות. כיד הדמיון הטובה.

שחררו את הספירה

רק לאחרונה התפרסם מחקר שטוען שזוגות הכי מאושרים כשהם עושים סקס פעם בשבוע, אבל בינינו, מה שמתאים לאחד לאו דווקא מתאים לאחר. התדירות של הסקס ואפילו האיכות שלו משתנים כל הזמן, בהתאם לתקופות חיים שונות, אבל החשיבות הגדולה ביותר, כך לפי יועצים מיניים, היא הסיפוק. יותר מכך מחקר שפורסם לפני שנה בכתב העת Economic Behavior & Organization מצא שדווקא תדירות גבוהה של יחסי מין פוגעת בהנאה מסקס. קחו את זה בחשבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully