וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סיבה להשקיע: אורגזמות משפרות את הסיכוי להיכנס להריון

מחקר חדש שמגיע מאירלנד מצא קשר בין איכות יחסי המין ומידת ההנאה של האישה מהם ובין גידול של 15 אחוזים בסיכויים להרות. כעת מתכוונים החוקרים להרחיב את המחקר ומחפשים מתנדבות נוספות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידאו: אנשים שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר

מחקר חדש שנערך באוניברסיטת קורק שבאירלנד מגלה שקיום יחסי מין מספקים עבור האישה, מגדיל את הסיכוי להיכנס מהם להריון. במסגרת המחקר, ערכו נשים תיעוד עצמי של חיי המין שלהן והתברר שמי שחוו יחסי מין איכותיים הגדילו את הסיכויים להיכנס להריון.

במחקר השתתפו נשים שניסו להיכנס להריון ותיעדו לאורך תקופה בת חודשיים את יחסי המין שקיימו עם בני זוגן, כמו גם את כמות האורגזמות שחוו. מניתוח הנתונים שנאספו התברר שהנשים שהגיעו לסיפוק ביחסי המין עם בני זוגן נכנסו להריון בשיעור גבוה יותר ב-15 אחוזים מהאחרות. בכוונת עורכי המחקר להרחיב כעת את המחקר בעזרת נשים מתנדבות נוספות.

עוד בנושא:
איך התזונה משפיעה על הפוריות?
מחקר: אור שמש תורם לפוריות האישה
נכנסה להריון פעמיים בהפרש של 10 ימים - וילדה שתי בנות

בדיקת הריון. ShutterStock
יחסי מין מספקים יוצרים תגובות חיוביות בגוף האישה/ShutterStock

ד"ר איליה בר, יו"ר המרכז הרפואי לפוריות, אומר שתוצאות המחקר הגיוניות ועולות בקנה אחד עם הידע הקיים על ההשפעות החיוביות של האורגזמה הנשית. "יחסי מין מספקים יוצרים תגובות חיוביות בגוף האישה ובתחושותיה, כולל הרפיה גופנית והזרמת חומרים לדם שמשפרים את היכולת לקלוט את הזרע ולהפיק הריון מוצלח. יחסי מין איכותיים הם פעמים רבות תוצאה של קשר טוב בין בני הזוג שתורם אף הוא להגדלת הפוריות".

לדברי ד"ר בר, המחקר החדש מצטרף לשורה של מחקרים אחרים שמצביעים על מתאם גבוה בין אורח חיים נכון ובריא כמו תזונה, עיסוק בספורט, משקל תקין ורוגע לבין שיפור הפוריות. עם זאת הוא מבהיר כי במקרים בהם קיימת בעיה מבנית, גנטית, הורמונלית או אחרת אין די בשינוי אורחות החיים כדי להביא להריון טבעי ויש צורך באבחון הבעיה וטיפול בה בטרם מתחילים בטיפולי הפוריות עצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully