וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לשפר את ביצועיכם בסקס? כל מה שאתם צריכים זה לאכול את הפרי הזה

24.5.2017 / 8:29

בין אם אתם סובלים מאימפוטנציה או פשוט רוצים לשפר את הביצועים שלכם במיטה - מומחים ממליצים על פרי מפתיע שאכילה שלו במשך שלושה שבועות תגביר משמעותית את החשק המיני שלכם

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בווידאו: ההוכחה שהגברת החשק המיני תהפוך אתכם למאושרים יותר

גברים יקרים, מעוניינים לשפר את ביצועיכם בחדר המיטות תוך שלושה שבועות בלבד? תתחילו לבלוס... פיסטוקים. כל תזונאי יודע שלמזון שאתם צורכים יש השפעה גדולה על מה שקורה שם למטה, אולם רובם וודאי לא יודעים שאחד הפירות המומלצים להגברת החשק המיני וזה שיעזור לכם לשמור על זקפה לאורך זמן הוא אגוז הפיסטוק, שמכיל חומרים מזינים החיוניים לחיי סקס בריאים. אנחנו אפילו בספק אם בכלל ידעתם שפיסטוק זה פרי (או שבעברית תקינה קוראים לו "אלת הב??טנה").

חוקרים הגיעו למסקנה שאכילת 100 גרם פיסטוק מדי יום במשך שלושה שבועות תעורר בכם פלאים. למעשה, החוקרים מטורקיה עקבו אחר 17 גברים שסובלים מאימפוטנציה במשך שנה אחת לפחות. הם התבקשו להוסיף לתזונה היומית שלהם 100 גרם פיסטוק ושלושה שבועות לאחר מכן - כולם דיווחו על שיפור משמעותי בחיי המין שלהם. הגברים חוו זקפות חזקות יותר, הגיעו לשביעות רצון מינית, חשו יצר מיני מוגבר והגיעו בקלות יותר לאורגזמה. נוסף על כך, לכולם נמצאו רמות גבוהות יותר של כולסטרול HDL (כולסטרול חיובי) ורמות נמוכות יותר של LDL (כולסטרול שלילי).

פיסטוקים. ShutterStock
הבית של פיסטוק מלא הפתעות/ShutterStock

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האם הגודל הממוצע של הפין הלך וגדל עם השנים או שהתחלנו לשקר?

לכתבה המלאה

התזונאי המומחה נייג'ל מיטשל שוחח עם הדיילי סטאר אונליין והסביר על היתרונות הבריאותיים של הפיסטוק. "אגוזי פיסטוק הם המאכל האידיאלי. הם טעימים, הם משמשים מקור טוב לחלבון צמחי, לשומנים בריאים ולפיגמנטים ירוקים וסגולים נוגדי חמצון המסייעים לגוף להתמודד עם חרדה ולחצים".

מלבד חיזוק האון הגברי, הפיסטוק מכיל סלניום שמועיל לתהליך יצירת תאי הזרע (ספרמטוגנזה) ואבץ המסייע לגוף לשמור על רמות טסטוסטרון בריאות בדם. הפיסטוקים ידועים גם בשם "אגוזי האהבה", כשעוד בימי הביניים השתמשו בהם לחיזוק התאווה המינית, כמו גם כתרופה מועילה לקיבה.

גבר מסתכל לתוך המכנסיים שלו. ShutterStock
100 גרם פיסטוקים ביום וזה צפוי לעבוד/ShutterStock

חשוב לזכור שבמקרה של אין-אונות לא מספיק לרוץ לאכול פיסטוקים, כי לעיתים הדבר מהווה סימפטום למצבים נפשיים או בריאותיים הקשורים לכלי הדם או הלב, כמו סוכרת, כולסטרול גבוה או לחץ דם גבוה. אם אתם סובלים מאין-אונות, חשוב לבצע בדיקה רפואית כדי לוודא שאינכם סובלים מבעיה רפואית שעדיין לא אובחנה אצלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully