וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הגודל הממוצע של הפין הלך וגדל עם השנים או שהתחלנו לשקר?

16.5.2017 / 9:21

חדשות טובות לנולדים הטריים: סקר חדש מצא שגודלו הממוצע של איבר המין הזכרי הולך וגדל, אך האם הסקר באמת משקף את המציאות?

פסטיבל הפין ביפן, 2015/רויטרס

בסרטון – פסטיבל הפין ביפן

הגודל לא רק קובע - הוא גם משתנה. לפי סקר חדש שפורסם בשבוע שעבר גודל הפין הממוצע הולך וגדל עם השנים ואם נולדתם לפני מספר עשורים אתם צריכים להתחיל לדאוג. אולם, יש מומחים רבים שמפקפקים בתוצאות הסקר וטוענים ש"הדור הצעיר" פשוט שיקר והגזים במידותיו. האמנם כך או שלמפקפקים פשוט יש קטן?

בשנה שעברה ערכו מותג הקונדומים SKYN וקינגס קולג' לונדון מחקר שמדד איברי מין של 15,521 גברים. במחקר נמצא שגודלו הממוצע של איבר המין הגברי באירופה עומד על 5.16 אינץ (13.1 ס"מ) במצב של זקפה. השנה נערך סקר דומה בקרב קהל צעיר יוצתר והוא הוליד תוצאות אחרות לגמרי. במחקר האחרון שבוצע גם הוא ע"י SKYN נמצא כי גודל הפין הממוצע לגילאי 18 עד 34 - דור המילניום - עומד למעשה על 6.1 אינץ' (15.5 ס"מ). משמע, נרשמה עליה של 2.4 ס"מ מדור לדור. האם זה אומר שהדור הצעיר "מבורך" יותר מאיתנו? ובכן, תלוי את מי אתן שואלים.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מחקר חדש קבע: זה היתרון של גברים בעלי איבר מין גדול

לכתבה המלאה

בעוד הדור הצעיר אימץ את הנתונים בשמחה, המבוגרים פקפקו בהם וטענו שהמחקר החדש פגום. מצטערים לומר לכם ילדים, אבל יש משהו בטענותיהם. לא רק שהמחקר החדש בוצע על 3,037 גברים פעילים מינית, כמות קטנה בהרבה מהמחקר הקודם ולכן פחות מייצגת - המשתתפים בו מילאו בעצמם את מידותיהם בטופס מקוון ולא נמדדו במקום כמו בסקר הקודם. מן הסתם, גברים יעדיפו להגזים במידותיהם ולזייף - וזה כנראה מה שמסביר את הקפיצה המשמעותית בגודל.

לגברים כנראה יש סיבה מספיק טובה לשקר. מחקר נוסף מצא שהגודל כן קובע ושגברים עם איבר מין גדול יותר יביאו ליותר אורגזמות אצל האישה מאלו שלא ניחנים במתנת האל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully