וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 חטאים שאתם חייבים להיגמל מהם בשנה החדשה

6.9.2018 / 6:11

גם נשמות בריאות שכמותנו חוטאות מדי פעם בתענוגות מפוקפקים, כמו סיגריה פה ושם ושליחת יד למגירת המתוקים. אבל השנה, אנחנו באמת מתכוונים לזנוח את ההרגלים המזיקים ולהשתפר. לפחות בדברים הקטנים. מה איתכם?

סוכר אתגר הסוכר. GettyImages
מה החטא שלכם? סוכריות גומי/GettyImages

אם אתם עוקבים אחרי וואלה! בריאות בשגרה, ואנחנו מאוד מקווים שאתם עושים את זה, אתם בטח כבר יודעים מה אתם צריכים כדי להישאר בריאים. ובכל זאת, רוב הסיכויים שאתם לא עושים את זה. ואנחנו לא שופטים, גם אצלנו במערכת נרשמים לא מעט חטאי בריאות - מסליק של ממתקים במגירה ועד הפסקות סיגריה על הגג. אז לרגל השנה החדשה, החלטנו לרכז את ההרגלים המפוקפקים שהגיע הזמן שכולנו ניגמל מהם.

עכשיו, אנחנו לא רוצים לבאס, אבל אם תכריזו על 9 יעדים בריאים לשנה החדשה - אתם ככל הנראה לא תעמדו בהם. ממחקר שפורסם בכתב העת Clinical Psychology עולה כי יותר ממחצית מהאנשים מקבלים החלטות לקראת השנה החדשה, בעוד שאחוזי ההצלחה שלהם מסתכמים בלא יותר מעשרה אחוזים בלבד. אז אנחנו ממליצים בחום - להתחיל בקטן.

עוד בנושא:
ספרו לנו על הרגלי השינה שלכם ונגלה איזה שינוי דרוש בחייכם
תעבדו על זה: שינויים קטנים ביום העבודה שיעשו אתכם בריאים יותר
עקיצה ב-60 שניות: דרכים לשיפור הבריאות בפחות מדקה

הכנו רשימה של 5 חטאים שהגיע הזמן לזנוח. דרגו את הרשימה בחיצים הכחולים כדי לקבוע מה ההחלטה הכי חשובה שאתם צריכים לקבל בשנה החדשה, ואם יש הרגלים נוספים שצריכים להופיע ברשימה הזו - כתבו לנו בתגובות.

ואם אנחנו כבר כאן, בואו לבדוק מה ההחלטה הבריאותית שהכי נכון לכם לקבל השנה:

עוד באותו נושא

למה אנחנו כל כך מפחדים משינויים?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully