פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      בזרוע נטויה: 3 תרגילים פשוטים לחיזוק הזרועות

      עזבו עכשיו את פסח, העיניים שלנו בכלל נשואות אל הקיץ שמתקרב בצעדי ענק ולא עושה הנחות לאף אחד. בטח לא לאלה עם המדלדלים בידיים. מאמן הכושר שרון פורטנוי בנה עבורנו אימון קצר ויעיל שאמור לפתור את בעיית השומנים בידיים. ואף מילה על קניידלעך

      בזרוע נטויה: 3 תרגילים פשוטים לחיזוק הזרועות
      אביב ארגז

      אין מה לומר, המידלדל של הזרועות הם אחד הדברים שהכי מטרידים נשים ואולי גם חלק מהגברים. אם בחורף החולצות הארוכות מקלות עלינו להסתיר את השומן בזרוע, הגופיות של הקיץ כבר לא מאפשרות זאת, כך שאנחנו מוצאים את עצמנו מתאבססים על הזרועות שלנו.

      כדי שלא תיתפסו לא מוכנים, ביקשנו משרון פרוטנוי, מאמן כושר בעל אתר האימונים Quickie שיבוא לעזרתכם (ולעזרתנו) עם שלושה תרגילים מאוד פשוטים ויעילים.

      עוד בנושא:
      5 תרגילי בטן מעולים שאפשר לעשות בסלון
      5 תרגילים שיחזירו אתכם לכושר לפני הקיץ
      טופ 10: האימונים ששורפים הכי הרבה קלוריות בשעה

      תרגיל 1: סקווט ולחיצת כתפיים כנגד משקולות

      עובד על: רגליים, ישבן, כתפיים וזרועות

      התחילו בעמידה בפיסוק קל, אחזו משקולות בגובה כתפיים, רדו לסקווט תוך דחיפת ישבן לאחור והרמת בית חזה, הגיעו עם הישבן עד לגובה הברכיים ועלו חזרה תוך לחיצת המשקולות אל מעל הראש. נשפו אויר בעלייה.

      תרגיל 2: מכרעים לאחור לסירוגין בשילוב כפיפות מרפקים עם משקולות

      עובד על: ישבן, רגליים וזרוע קדמית

      התחילו בעמידה והחזיקו את המשקולות בצדי הגוף. בצעו צעד לאחור, רדו למכרע תוך שמירה על גוף יציב ובית חזה מורם, בצעו כפיפה של המרפקים כנגד המשקולות חזרו חזרה ובצעו ברגל השנייה. הקפידו על נשימה סדירה לפי קצב התנועה.

      תרגיל 3: סמוך קום

      עובד על: זרוע אחורית, בטן, כתפיים, רגליים וחזה

      התחילו בעמידה, תוך נשיפת אויר בתנועה אחת, נתרו למעלה בזרועות ישרות, עברו למצב סמיכה ורדו לשכיבת סמיכה בטווח תנועה מלא. חזרו באותה הדרך לעמידה ובצעו שוב.