אחרי החגים: 5 תרגילים שיחזירו אתכם לכושר לפני הקיץ

    זהו, נגמרו התירוצים, פסח מאחורינו ואיתו כמה קילוגרמים עודפים. בדיוק בשביל כך הכנו עבורכם אימון כושר קצר ואינטנסיבי שתוכלו לאמץ בחודשים הקרובים

    • כושר
    • ספורט
    שרון פורטנוי
    עורך: יותם וקס, צילום: עידו שחם

    אחרי החגים שמח גם לכם. אם עברתם את פסח בשלום, ואתם קוראים את האייטם הזה, זה ככל הנראה אומר שגם אתם, כמו מרבית בני ישראל, העליתם כמה קילוגרמים במהלך החג. השמנה של חגים היא אומנם נורמלית, אבל דווקא בתקופה הזו, שבה השמש יוצאת החוצה, היא מטרידה אותנו הרבה יותר.

    עוד בנושא:
    5 תרגילי בטן מעולים שאפשר לעשות בסלון
    האם אתם בכושר או סתם רזים?
    יוצאים לגינה: כך תתעמלו נכון בגינת מתקנים

    עוד בוואלה! NEWS

    התוספת הכי טעימה ב-3 גרסאות שונות

    עומר מילר ורותם ליברזון
    לכתבה המלאה
    אימון קצר ואינטנסיבי (צילום: מערכת וואלה!, צילום סטילס: קטיה קנצלר)

    ביקשנו ממאמן הכושר שרון פורטנוי שיכין לנו תכנית אימון קצרה שיכולה להתאים לאלה מכם שיותר בכושר ועבור אלה שרק מתחילים. הנה התרגילים שהוא בנה עבורכם:

    תרגיל 1: פלאנק בפיסוק רגליים וניתור. לחזור על התרגיל כ-20 פעמים.

    תרגיל 2: הליכת מכרעים 20 מטרים. הלוך וחזור.

    תרגיל 3: שכיבות סמיכה במצב צר. לחזור על התרגיל 15 פעמים.

    תרגיל 4: סקוואט וניתור. לחזור על התרגיל 15 פעמים.

    תרגיל 5: שכיבות סמיכה ועליה לפלאנק צידי. לחזור על התרגיל 10 פעמים.

    חזרו על סבב התרגילים 3 פעמים, והקפידו על מנוחה של 30-60 שניות בין הסבבים. האימון הקצר הזה אורך בין 15 ל-20 דקות ומומלץ לבצע אותו אותו יום כן, יום לא. למי מכם שהוא בעל כושר גבוה, ניתן לעשות את האימון שלושה ימים ברצף, ויום מנוחה לאחר מכן.

    בהצלחה!

    שרון פורטנוי הוא מאמן בשיטת QUIKIE -אימון קצר ואינטסנסיבי שניתן לעשות בבית, ומראה תוצאות.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      לוגו - פיקוד העורףפיקוד העורף

      התרעות פיקוד העורף

        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully