וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחממים לקראת הקיץ: אימון בטן ואירובי שעושים בבית

שרון פורטנוי

13.3.2018 / 9:10

לא כולם יכולים להרשות לעצמם ללכת לחדרי כושר, אבל כולנו מרשים לעצמנו לאכול הרבה יותר מדי בחורף. לקראת הקיץ גייסנו את שרון פורטנוי, מאמן הכושר ובעל אתר האימונים Quickie, שיבוא לעזרתנו

עורכת וידיאו: אביב ארגז

מזג האוויר בחוץ מתחמם, והשנה עושה רושם שהאביב מפנה את מקומו לקיץ הרבה יותר מוקדם מהצפוי. אבל אנחנו לא פה כדי לתת לכם את התחזית אלא כדי להזהיר אתכם שבקרוב ממש כולנו נצטרך להתחיל להלך בבגדים קצרים, וכן גם לשים על עצמנו בבגד ים. בדיוק בשביל זה הזמנו את שרון פורטנוי, מאמן הכושר והבעלים של אתר האימונים Quickie, שידגים לנו תרגילי בטן ואירובי שכולנו יכולים לעשות בבית.

עוד בנושא:
5 מיתוסים על התעמלות שמעכבים את ההתקדמות שלכם
ההשפעה המפתיעה של פעילות גופנית על המוח
5 עובדות מפתיעות שכל מי שמתחיל להתאמן צריך להכיר

תרגיל 1: ג'אמפינג ג'ק

עבודה על רגליים וכתפיים

התחילו בעמידה, נתרו לפיסוק ובו זמנית הרימו את הזרועות אל מעל הראש. חזרו חזרה באותה דרך. הקפידו על נשימה סדירה.

תרגיל 2: פלאנק סטטי על האמות

עבודה על הבטן

היכנסו למצב פלאנק על אמות הידיים והישארו סטטיים - שמרו על גוף ישר ויציב. הקפידו לכווץ את שרירי הבטן לאורך כל התרגיל ושמרו על נשימה סדירה. שימו לב שאזור האגן והגב התחתון לא קורס למטה.

עוד באותו נושא

5 תרגילי בטן מעולים שאפשר לעשות בסלון

לכתבה המלאה

תרגיל 3: קפיצות צפרדע

עבודה על רגליים וישבן

התחילו בעמידה ברגליים צמודות, ידיים ממוקמות לפני החזה. בתנועה אחת נתרו, פסקו את הרגליים ורדו לסקווט תוך דחיפת הישבן ושמירת גב ישר. תוך נשיפת אויר חזרו חזרה לעמידה באותה דרך.

תרגיל 4: סיט אפ

עבודה על הבטן

התחילו בשכיבה על הגב, רגליים כפופות מונחות על הרצפה, זרועות ממוקמות לפני בית החזה. תוך נשיפת אויר וכיווץ שרירי הבטן התרוממו מהמזרן חוליה אחר חוליה ועברו לישיבה. חזרו חזרה באותה דרך - עגלו את הגב והניחו חוליה אחר חוליה.

תרגיל 5: מכרעים והחלפת רגליים

עבודה על רגליים וישבן

התחילו בעמידה במצב פסיעה ומקמו ידיים לפני החזה. רדו לכריעה והגיעו עד זווית 90 מעלות בברך הקדמית. ממצב זה בתנועה אחת זריזה ותוך נשיפת אויר החליפו את מיקום הרגליים בניתור. הקפידו תמיד להניח את משקל הגוף על הרגל הקדמית.

תרגיל 6: בטן סטטית

עבודה על בטן ורגליים

התחילו בשכיבה על הגב והישענו על האמות, עתה, כווצו חזק את שרירי הבטן והרימו את הרגליים ישרות כ-20 ס"מ מעל הרצפה. הישארו במצב זה והקפידו על נשימה סדירה.

שיהיה בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully