וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ 10: האימונים ששורפים הכי הרבה קלוריות בשעה

19.4.2017 / 14:15

באופן טבעי ומובן, כולנו רוצים לעשות פחות ולקבל יותר. למזלכם, אם תדעו איך להתאמן, תוכלו להזיע פחות בשביל אותן התוצאות. האימונים האלה אמנם לא פשוטים, אבל הם ללא ספק היעילים ביותר

קופץ מצוק. ShutterStock
רוצים לשרוף קלוריות ביעילות וגם ליצור זיכרון בלתי נשכח? צאו לטייל וקנחו בשחייה בים/ShutterStock

יש אנשים שקוראים לזה עצלות, יש כאלה שקוראים לזה יעילות, אבל בשורה התחתונה כולנו מתוכנתים לרצות לעבוד כמה שפחות בשביל כמה שיותר תוצאות. גם במובן של הכושר הגופני והמאמץ לרדת במשקל, טבעי שנרצה להזיע פחות ולקבל יותר. לצערנו, המדע עדיין לא מצא דרך להרזיה נטולת מאמץ, שאינה כוללת ביקור בחדר הניתוח, אבל כן ניתן להעצים את יעילות האימונים ולהפוך את משך המאמץ לקצר יותר.

עוד בנושא:
חוקרים קבעו: שעת ריצה מוסיפה שבע שעות לחיים
מתקשים להחזיק מעמד בתנוחה הזאת? זה אומר הרבה על הבריאות שלכם
זה מה שטיפוס במדרגות יעשה לכושר שלכם

חשוב להדגיש את מה שרבים יודעים אבל לא מפנימים – פעילות גופנית לבדה לא תעזור לרדת במשקל. מומחים מעריכים כי 20 אחוזים מהמאמצים בלבד צריכים להתמקד בכושר הגופני והשאר בתזונה נכונה ובריאה – בלי דיאטות צום או הימנעות מאוכל, אלא באמצעות גיבוש תפריט מאוזן והיצמדות לארוחות מסודרות. אחרי שסימנו וי על החלק החשוב הזה הגיע הזמן להכיר את סוגי האימונים שיעזרו לכם לשרוף את הקלוריות בדרך המהירה ביותר. אבל חשוב להזהיר – האימונים אמנם מהירים אבל בהחלט לא קלים. הנה הרשימה שערך אתר Business insider:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully