וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבא לקח מנת יתר של הרואין כדי לשכנע את בנו ללכת לגמילה

אחרי שכל ניסיונותיו לשכנע את בנו לקבל טיפול לגמילה מהרואין כשלו, האב הנואש החליט לתת לבנו טעימה ממה שהוא חווה והזריק לזרועו מנת יתר. הבן מצא אותו מחוסר הכרה על הרצפה – האם זה שכנע אותו להגמל?

ShutterStock

התמכרות לסמים היא משהו שיכול לקרוע משפחות לגזרים וכנראה שאין כמעט משהו שהורים יבחלו בו בניסיון להציל את ילדיהם ממנה. אבל הסיפור הבא הוא בכל זאת דוגמה קצת יוצאת דופן.

סרגיי גנטובסקי בן ה-45 מניו יורק הודיע לבנו, שאם הוא לא יסכים ללכת לגמילה הוא יעשה כמותו ויקח מנת יתר של סמים. מייקל, בנו בן ה-23 של סרגיי סובל מהתמכרות קשה להרואין, שהחלה בגיל 15.

עוד בנושא:
הסם החוקי והמסוכן שנמצא בארון התרופות שלנו
MDMA: סם המסיבות חזר, והוא מסוכן מתמיד
מתוק כשמר לי: כך תדעו אם יש לכם התמכרות מסוכנת לסוכר

שימוש בהרואין. Gaja, ShutterStock
מצא את מחבוא הסמים והזריק מנת יתר לזרועו/ShutterStock, Gaja

אחרי שמייקל עמד בסירובו לקבל עזרה גם לאחר ארבעה מקרים שונים שבהם נטל מנת יתר וכמעט מת, החליט אביו לשלוף את נשק יום הדין. הוא מצא את מחבוא הסמים של בנו, והזריק לזרועו מנת יתר של הרואין. מייקל מצא את אביו מוטל על רצפת דירתם בברוקלין, ביצע בו החייאה ופינה אותו לבית החולים.

סרגיי, שסיכן את חייו כדי להציל את חיי בנו יכול להתנחם בכך שהרעיון הנואש שלו עבד – ומייקל אמר כי הוא מוכן כעת ללכת לגמילה.

עוד באותו נושא

"היא צרחה כמו חיה פצועה": התינוקות שנולדים מכורים לסמים

לכתבה המלאה

סיבת המוות מספר 1 בקרב צעירים

לאחרונה פורסם בארה"ב דו"ח שלפיו הרואין הוא סיבת המוות המובילה בקרב אמריקאים מתחת לגיל 50. מנתוני הדו"ח עולה כי במהלך השנתיים האחרונות מספר האמריקאים שמתו כתוצאה מהתמכרות לאופיאטים עולה על מספר האבידות האמריקאיות במלחמת וייאטנם, ויותר אנשים איבדו את חייהם עקב מנת יתר של הרואין, מאשר מאלימות כלי נשק או תאונות דרכים. בשנת 2015 מתו 52,404 בני אדם בארה"ב עקב נטילת מנות יתר של סמים. על פי ההערכות העדכניות ביותר, הנתון המקביל לשנת 2016 צפוי להגיע ל-59-65 אלף מקרי מוות (עיבוד הנתונים הרשמי טרם הסתיים) - ומשקף עלייה של 19 אחוזים לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully