פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      קים, מאחורייך: איך קנדל ג'נר שומרת על הגזרה?

      למרות שברוב הפרקים של הקרדשיאנס אנחנו רואים אותן משקשקות סלט ירוק באריזת פלסטיק כל פעם שהן רעבות. בפועל, כולנו יודעים שהן מכניסות לפה הרבה יותר ממה שנראה לעין. אז איך הדוגמנית במשפחה שומרת על הגזרה?

      קים, מאחורייך: איך קנדל ג'נר שומרת על הגזרה?

      האחיות קרדשיאן עשו את התהילה שלהם מנכס אחד ספציפי במיוחד בגופן, אבל דווקא אחותן הקטנה קנדל ג'נר, אומנם רק בת 21 אבל כבר ממזמן משתתפת כדוגמנית מבוקשת בקמפיינים נחשבים בכל העולם לבתי אופנה כמו פראדה, גוצ'י, ראלף לורן ועוד. היא לא הגיעה לשם במקרה: אורח החיים שלה כולל אימוני כושר, בעיקר ריצות והליכה בחוץ, והיא מקפידה על מה שהיא מכניסה לפה, ותאמינו או לא גם על שינה של 7-8 שעות כל לילה. מה אפשר ללמוד מהרגלי התזונה שלה ומה אפשר לשפר?

      עוד בנושא:
      מדעי המוח: 10 סלבס עם אייקיו גבוה במיוחד
      מגמת התרחבות: סלבס שהיו רזים והשמינו
      דיאטות וכושר: 5 כוהנות הבריאות של הוליווד

      חלבונים רזים

      התפריט של ג'נר כפי שהופיע באתר foods4betterhealth כולל מקורות לחלבון רזה, כמו עוף בגריל או בשר אדום רזה. חלבון משמש בגוף לבנייה וגם כמקור אנרגיה וחשוב להתאוששות ובניית השרירים לאחר פעילות גופנית. כדאי לגוון ולצרוך מקורות נוספים לחלבון כמו דגים וביצים או חלבונים ממקור צמחי, הכוללים שילובים של קטניות ודגנים מלאים.

      הדיאטה של ג'נר דלה בפחמימות, יש לכך יתרונות, במיוחד בהקשר לירידה במשקל ואיזון רמת הסוכר, אך כמו כל דיאטה היא אינה מתאימה לכולם. הפחתת פחמימות בתפריט עשויה להיות חיובית ולסייע בשמירה על המשקל, אך עלולה לגרום לאכילה מוגזמת של חלבונים ושומן. רצוי שלא להימנע מפחמימות באופן מוחלט, אחת הסיבות היא שהמוח שלנו זקוק לגלוקוז כמקור אנרגיה עיקרי.

      פחמימות או שומנים: מה הכי גרוע לדיאטה שלכם?

      via GIPHY

      ירקות ופירות

      ירקות ופירות טריים הם החטיפים שג'נר מנשנשת בין הארוחות, הרגל מצוין שכדאי לאמץ. הם מספקים לנו ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים שתורמים לעיכול ומסייעים בשמירה על הגזרה. ייקח לכם 5 דקות בבוקר להכין לעבודה קופסה עם גזר, גמבה ועגבניות שרי.

      פירות וירקות יעשו אתכם שמחים. באמת

      תה ירוק "דיטוקס"

      בניגוד לרובנו, קנדל ג'נר לא מתחילה את הבוקר שלה עם קפה, אלא עם תה דיטוקס שמכיל תה ירוק, מאטה ולימונית ושותה עוד מספר כוסות במהלך היום.

      שתיית תה ירוק באופן קבוע מספקת נוגדי חמצון בשם פוליפנולים המגנים על הגוף מפני מחלות שונות והזדקנות מוקדמת. שתיית תה ירוק מסייעת בשמירה על משקל גוף תקין ואף מעודדת ירידה במשקל ושריפת שומנים. שתיית תה ירוק משפרת את הזיכרון, שומרת עליכם ערניים ורגועים ואת ההשפעה תראו גם על עור הפנים.

      כל מה שטוב ובריא בתה ירוק

      via GIPHY

      הימנעות מג'אנק פוד

      כמו כולנו קנדל ג'נר אוהבת ג'אנק פוד, במיוחד המבורגר, פיצה ופנקייקים. בשגרה שלה היא משתדלת להימנע מג'אנק פוד ומקפידה על "תזונה נקייה", כלומר נמנעת ממזונות מעובדים מפני שהיא מודעת להשפעה שלהם על הגוף. כשהתזונה היומיומית בריאה ומאוזנת, מותר מדי פעם לאכול "ג'אנק". הסוד הוא במינונים.

      יצאנו לטעום: איזה אוכל רחוב הכי משמין

      פעילות גופנית ושעות שינה

      קנדל מעידה כי היא מעדיפה פעילות גופנית בחוץ על פני אימונים בחדר הכושר. פעילות אירובית כמו הליכה או ריצה שומרת על סיבולת לב-ריאה ותורמת לחילוף חומרים תקין. עוד דבר שהיא מקפידה עליו הוא שינה של 7-8 שעות כל לילה.

      לשינה יש חשיבות אדירה בשמירה על הבריאות הפיזית והמנטלית והיא חלק בלתי נפרד מאורח חיים בריא. במהלך השינה מתרחשים בגוף תהליכים הורמונליים שקשורים לוויסות רעב ושובע. מעט מדי שעות שינה יגרמו לעלייה בהורמון גרלין המאותת על רעב וירידה בלפטין, הורמון המשדר תחושת שובע.

      גפן בן צור היא נטורופתית N.D