וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכח מדעית: שתיית בירה עוזרת לגברים במיטה

24.10.2015 / 10:44

באתר AskMen פירטו, בין היתר, את הסיבות: המשקה האלכוהולי מגביר את החשק המיני, עוזר לגברים להחזיק יותר זמן ולהיכנס לאווירה. וזה לא הכל. שיהיה לחיים

צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט, בימוי: גיא גורן

בסרטון - סומלייה הבירה מהסביר על כללי הטקס בשתיית בירה למתקדמים

לאורך השנים יצא לבירה שם לא טוב במיוחד בעולם - שם של משקה לא בריא יתר על המידה. אלא שכתבה באתר "AskMen" טוענת שהשפעת המשקה האלכוהולי על הגוף האנושי עשויה להיות דווקא חיובית - בעיקר בכל הנוגע לחדר המיטות.

נניח:

1. בירה גורמת לגברים להחזיק מעמד יותר זמן: "שפיכה מהירה נגרמת בשל לחץ וחרדה. בירה או שתיים תעזור לכם להירגע, ולהוריד את מידת הלחץ. כמו כן, הפיטואסטרוגנים שבבירה יכולים לעזור בעיכוב השפיכה".

2 . בירה כהה עוזרת לגבר 'להיכנס לאווירה': "בבירה כהה יש יותר ברזל מבבירה בהירה, וברזל מגדיל את רמת כדוריות הדם האדומות, שיכולה להקל על תדירות הזקפה".

עוד באותו נושא

זקפה לאומית: באיזו עיר צורכים הכי הרבה ויאגרה?

לכתבה המלאה

3. בירה בריאה ללב ומשפרת את סיבולת לב-ריאה: "מחקרים הוכיחו ששתיית חצי ליטר בירה ביום מקטיניה את הסיכוי ללקות בהתקף לב, שבץ, או מחלת לב".

4. בבירת גינס, ספציפית, יש נוגדי-חמצון: "נוגדי-חמצון מנקים את מחזור הדם, מה שמאפשר תחזוק בריא יותר של כלי הדם הדרושים לפין מתפקד. שזה טוב, כי גינס היא מאוד טעימה".

5. בירה מגבירה את החשק המיני: במבחר גדול של בירות יש מרכיבים צמחחים כמו ג'ינסנג, גינקגו דו-אונתי ודמיאנה שידועים כמעוררי תשוקה מינית ואפילו מסייעים לטיפול במצבי חרדה על רקע מיני.

"אז קדימה, תפתחו עוד בירה. היא טובה לכם, ותשמח גם את השותפה שלכם".

עוד בנושא

  • עוד באותו נושא:
  • בירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully