וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשבון חדש מגלה עם כמה אנשים באמת עשיתם סקס, בעקיפין

16.9.2015 / 15:28

מחשבון חדש שפותח באנגליה מציע שיטה חדשה לבדוק לכמה אנשים נחשפתם בעקיף באופן מיני אם לא השתמשתם בקונדום. המספרים מבהילים

עריכה: יאיר דניאל

בסרטון: צפו מה קורה כשבני זוג מגלים זה לזה עם כמה אנשים שכבו

אתם אולי חושבים שאתם יודעים עם כמה אנשים קיימתם יחסי מין, אבל לפי מחקר חדש, רוב הסיכויים שאתם טועים. מומחים מאנגליה טוענים כי אף שהמספר הממוצע של שותפים מיניים של אדם עומד על 9, אתם עשיים להיות חשופים ליחסי מין עם מיליוני אנשים באופן עקיף, אם אתם מקיימים אותם בלי קונדום.

אילוסטרציה. ShutterStock
זה לא רק סקס/ShutterStock

בית המרקחת האנגלי "לוידס" פיתח מחשבון מקוון שמעריך לכמה אנשים אולי נחשפתם מינית אם קיימתם יחסי מין ללא קונדום. המחשבון מבוסס על התיאוריה של שש דרגות של הפרדה, שהיא בעצם תיאוריה פופולרית (ולא מוכחת מדעית) לפיה כל שני אנשים בעולם מקושרים ביניהם על ידי חמישה אנשים אחרים לכל היותר. או בקיצור, פלאשבק לפרסומת שכיכבה בישראל בשנות ה-90 - אם אתה שוכב עם החברה שלך, אתה שוכב עם החבר לשעבר שלה, ועם החברה שלו. אתם יודעים את ההמשך.

לחצו כאן כדי לחשב בעצמכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבחן קצר ופשוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מה זה מחדש לנו אתם שואלים? המספרים הגבוהים, והדי מבעיתים יש לומר. לפי המחשבון אם מספר האנשים הממוצע ששכבתם איתם הוא תשעה, יש סיכוי שנחשפתם ל- 3,917,918 קשרים מיניים עקיפים. או בקיצור, כמעט ארבעה מיליון אנשים.

נכון, לא מדובר בכלי איבחון מדעי, אבל הוא נבנה על ראיונות וסקרים עם 6,000 בריטים, והוא מספק הערכה לאחר שהוא בוחן את מספר האנשים שקיימתם איתם יחסי מין לא מוגנים, ובאילו גילאים. לדברי יוצרי המחשבון, החשיבות שלו היא גם בהדגשה של הסיכון לחלות במחלות מין, והעובדה שלא צריך לדאוג רק מהשותפים הישירים שלכם, אלא גם מהשותפים שלהם בעבר. וכן הלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully