וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: שתי כוסות קפה ביום משפרות את הביצועים במיטה

25.5.2015 / 15:36

אם חשבתם שקפה רק גורם לכם להיות עירנים יותר, כעת מסתבר שהוא גם מעורר מינית. עם יותר ויותר גברים שסובלים מבעיות בזיקפה, אולי מדובר בתרופה הטבעית שתחליף את הוויאגרה

קפה הפוך. דנה מאירזון, דנה מאירזון
מעורר גם מינית/דנה מאירזון, דנה מאירזון

קפה תמיד נחשב למעורר, אבל כעת מסתבר שהוא גם מעורר מינית. מחקר חדש מצא כי שתיית 2-3 כוסות קפה ביום משפרת את הביצועים בחדר המיטות.

המחקר, שנערך באוניברסיטת טקסס וכלל 4,000 משתתפים, מצא כי לגברים ששתו שתי כוסות קפה ביום (בין 85 ל-170 מיליגרם קפאין) דיווחו על כמחצית מבעיות הזיקפה מאשר גברים שלא שתו קפה בכלל, ללא קשר לשאלה אם הם סבלו מעודף משקל, השמנה או לחץ דם גבוה. בקרב גברים עם סוכרת, לעומת זאת, שיש להם סיכון גבוה לבעיות זקפה, לקפאין לא הייתה השפעה.

כבר לא רק בעיה של צעירים

אף שצריכה שמרובה של קפה נקשרה במחקרי עבר לנדודי שינה ולחוסר שקט, החוקרים מאמינים כי הקפאין מעורר סדרה של אפקטים תרופתיים המגבירים את זרימת הדם לפין על ידי הרפיית שרירים ועורקים.

תפקוד לקוי של זיקפה משפיע בעיקר על גברים בגיל העמידה, והמספרים עומדים על כ-44% מהגברים מעל גיל 40 ו-70% מהגברים מעל גיל 70. מחקרים מצאו כי זו אינה בעיה רק של גברים מבוגרים וכי רבע מהצעירים באמצע שנות ה-30 לחייהם סובלים גם הם מהפרעות זיקפה שונות. מעבר לקושי ביחסי מין, תפקוד מיני לקוי משפיע גם על מצב רגשי, נפשי, זוגי ואף עשוי לפגום בפעילות ברמה החברתית.

לא רק קפה עשוי לסייע לגברים בין הסדינים. מחקר שפורסם בחודש שעבר גילה כי תזונה ים תיכונית משפרת את חיי המין ומסייעת לגברים שסובלים מאין אונות. על פי המחקר, שהוצג בכנס הקרדיולוגים האירופי שנערך בוינה, התזונה הטובה לחיין המין כוללת שפע של דגנים, פירות וירקות, סלטים, אגוזים, שמן זית, דגים ועופות. בשר אדום מומלץ לאכול רק פעם בשבוע, וכדאי לשתות שתי כוסות קטנות של יין אדום.

  • עוד באותו נושא:
  • קפה
  • זיקפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully