וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית OnlyFans מספרת איך שברה את איבר המין של הפרטנר שלה

28.10.2024 / 0:08

המשפיענית ודוגמנית העירום היילי דייוויס סיפרה ששברה את איבר המין של הפרטנר שלה לאחר שההתקן התוך רחמי שלה השתחרר ממקומו. הוא לא נתן לזה להפריד ביניהם

היילי דייויס/אינסטרם

דוגמנית העירום, שחקנית הפורנו והמשפיענית היילי דייוויס חשפה ברשת ששברה את איבר המין של הפרטנר המיני שלה, לאחר שההתקן התוך רחמי שלה - המונע ממנה להיכנס להיריון - השתחרר ממקומו. היילי בת ה-25 מארה"ב, לה יש יותר מ-1.2 מיליון עוקבים באינסטגרם, שיחזרה את הרגע בו גילתה שפצעה את איבר המין של הפרטנר שלה בזמן שהשניים קיימו יחסי מין. בשיחה עם משפיענית אחרת, אנה נלו, היילי סיפרה שהרגישה שמשהו לא בסדר כשהחלה לסבול מכאבים במהלך האקט המיני.

לאחר שסיימו, השניים נכנסו למקלחת "ואז הבנתי כמה כואב לי שם", סיפרה היילי. כשהפרטנר שלה הסתכל על איבר המין שלו, הוא הבחיןן בגוש של רקמה שנתלש מהאיבר שלו. "לא רק זה", אמרה היילי בסרטון, "ההתקן התוך רחמי ממש חתך לי את צוואר הרחם ונאלצתי ללכת לבית חולים ולהסיר אותו. זה היה כמו דימום, אבל ממש גוש יצא מהאיבר שלו".

היילי, שגם חולקת תכנים אירוטיים באתר למבוגרים בלבד OnlyFans, אמרה שבזמנו "הרגישה רע על מה שקרה", לדבריה, וכי חששה שגרמה נזק בלתי הפיך לפרטנר שלה.

נראה שהפציעה של הבחור לא הייתה חמורה מספיק כדי לגרם לשניים לוותר על הקשר האינטימי ביניהם. היילי סיפרה שהם נפגשו שוב זמן מה לאחר התקרית - כשהפצעים "החלימו במלואם".

צפו בסיפור שלה

התקן תוך רחמי הוא אחת השיטות הפופולריות ביותר למניעת הריון. מדובר במכשיר העשוי מנחושת ופלסטיק המוחדר לרחם. התקן הנחושת פועל בדרך של עצירה פיזית של זרעונים מלעבור דרכו לתוך הרחם - והוא משמש גם כקוטל זרע.

על פי מחקר אמריקאי משנת 2023 בו השתתפו יותר מ-300,000 נשים, פחות מאחוז אחד מהמטופלות חוו פציעה הקשורה לתזוזת הההתקן התוך רחמי שלהן. עם זאת, אצל אלו שהותאם להן ההתקן זמן קצר לאחר הלידה, הנתון עולה לשישה אחוזים בערך.


עוד בנושא:
איבדתי את איבר המין שלי בתאונת אופנוע - ולאשתי זה לא הפריע

התקן תוך רחמי נשכח בגופה של אישה במשך 20 שנה. וזה מה שקרה

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

על פי מומחי רפואה, הפרטנר המיני לא אמור להיות מסוגל להרגיש התקן תוך רחמי במהלך קיום יחסי מין. אם זה קורה, סביר להניח שאמצעי המניעה אינו ממוקם כראוי. להתקן תוך רחמי יש שני חוטים דקים ורכים התלויים בחלק העליון של הנרתיק שלך. איש המקצוע הרפואי שמתאים את המכשיר צריך ללמד את המטופלים כיצד להרגיש בחוטים הללו כדי לבדוק שההתקן עדיין נמצא במקומו.

מומלץ לבצע בדיקות מספר פעמים בחודש הראשון ששמים את ההתקן - ולאחר מכן באופן קבוע פעם בחודש, למשל לאחר כל ווסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully