וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבדתי את איבר המין שלי בתאונת אופנוע - ולאשתי זה לא הפריע

23.9.2024 / 0:14

אדם שאיבד את איבר מינו בתאונת אופנוע מחרידה סיפר כיצד התאונה השפיעה על חיי המין שלו. באופן מפתיע, הוא מספר שחיי המין שלו רק השתפרו מאז: "אשתי מאושרת"

הצוות הרפואי בביה"ח ג'ון הופקינס בהכנות לקראת ניתוח השתלת הפין/רויטרס, עריכה: טל רזניק

אדם שאיבד את איבר מינו בתאונת אופנוע מחרידה סיפר שהצליח להשתקם ולהמשיך לקיים יחסי מין עם אשתו - בדרכים יצירתיות.

התאונה הקשה אירעה בשנת 2020 כשבן ה-33 רכב על האופנוע שלו ונפגע בידי נהג רכב שיכור. הוא הרגיש "משהו חד" בפגיעה וגילה לחרדתו שאיבר המין שלו התפצל לשניים. על אף שהרופאים הצליחו לשחזר אותו בניתוח מהיר, הפין החדש הזדהם שבוע לאחר מכן ואילץ את הרופאים לכרות אותו לחלוטין.

על אף שנותר עם "שריד" קטן, למה שהיה איבר המין שלו הוא סיפר שלמד להפסיק לקחת את עצמו ברצינות ושחיי המין שלו ושל אשתו דווקא "השתפרו פלאים" מאז התאונה. "זה כל כך חיוני להקיף את עצמי באנשים שמתעניינים באמת באושר שלי", אמר האיש שביקש להישאר אנונימי, "זה נהדר שיש לי אישה שקיבלה אותי לגמרי ומעולם לא גרמה לי להרגיש פחות טוב".

האיש הוא אחד מכ-600 אמריקאים שסובלים משבר בפין מדי שנה, המתרחש בדרך כלל במהלך יחסי מין או מטראומה פיזית - כמו תאונת דרכים.

בשרשור "שאל אותי הכל" ברדיט, קורבן תאונת האופנוע הסביר שהשנה הראשונה לאחר שאיבד את איבר מינו גבתה ממנו מחיר כבד. "מבחינה מנטלית, השנה הראשונה הייתה נוראית וביליתי כל כך הרבה זמן בשיחות עם הפסיכולוג שלי", אמר, "הרגשתי שאני כבר לא גבר ולא רציתי להישאר נשוי. הרגשתי שלעולם לא אוכל להסתכל על אשתי שוב". הוא ציין שהוא היה מודע למצבו מכיוון ש"הכמות הקטנה שנותרה שם" לא הספיקה על מנת לקיים יחסי מין עם חדירה. הוא הדחיק כל תשוקה מינית והתנזר מסקס.

גבר מניח ידיים על איזור המפשעה שלו. ShutterStock
איבר המין שלו התפצל לשניים במהלך התאונה/ShutterStock

עם זאת, לאחר כשנתיים, הבחור סיפר שהוא "הפסיק לקחת את עצמו כל כך ברצינות" והשתמש בהומור כדי להתמודד עם המצב. תחושת הביטחון המחודשת הזו גם אפשרה לו ולאשתו להתחיל להתנסות יותר בחדר השינה. במקום יחסי מין עם חדירה, הם השתמשו באביזרי מין כמו סטרפאון (דילדו שנחגר על המותניים) והתמקדו בגירוי הערמונית. "חיי המין שלנו השתפרו מאוד. אנחנו משתמשים בסטרפאון ולומדים לעורר את עצמנו מינית בדרכים אחרות", אמר, "שנינו מאוד מרוצים מבחינה מינית עכשיו".

הוא גם ציין שהוא עדיין יכול לפלוט זרע מהחלק הנותר של איבר מינו. הוא טען שאחרי שהרופאים "עשו שם עבודה", הוא היה מסוגל להטיל שתן כרגיל - אם כי הוא כבר לא יכול לעמוד כשהוא עושה את זה. "אני יושב כמו אישה", אמר. התאונה גרמה גם למספר זיהומים בשופכה שלו שהצריכו קטטר זמני. "אני לא מחזיק שתן כמו שהצלחתי קודם, אבל זו לא בעיה גדולה אם אני מטפל בעניינים שלי באופן קבוע", אמר האיש שגם אחד מאשכיו הוסרו לאחר התאונה.


עוד בנושא:
כיצד הצליח "הגבר ללא הפין" לשכב עם יותר מ-100 נשים?

כך חטף הבחור הזה הרעלת מזון בפין במקרה ראשון מסוגו

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

הבחור סיפר שאשתו הייתה "תומכת מאוד" לאורך החוויה הקשה ואמר ש"בת זוג תומכת זה הכל" בתהליך ההחלמה. לעת עתה, בני הזוג בוחנים אפשרות של אימוץ ילדים. "הייתי עושה הכל כדי לקבל את איבר המין שלי בחזרה, אבל מה שקרה קרה - ולמדתי ליהנות מהיתרונות הקטנים שבאו עם זה", אמר.

בעוד שלפין אין עצמות, מה שעשוי להישבר שם היא פיסת רקמת חיבור אלסטית העוטפת את חללי הפין הפנימיים ונקראת "טוניקה אלבוגינאה". מבנה זה עשוי ברובו מקולגן, המקיף ותומך בחלקי הפין המתמלאים בדם בזמן זקפה. הפציעה מלווה בדרך כלל בצליל פיצוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully