וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימאלה איזה מהפך: אם ירדה חצי ממשקל גופה ופניה השתנו ללא היכר

15.10.2024 / 0:10

בריאנה סירוטה הגיעה למשקל שיא של 100 קילוגרמים והצליחה להוריד קצת יותר מ-45 ק"ג בשנתיים. כעת היא מודה שלא רק הבטן ומבנה הגוף שלה קטנו, גם פניה השתנו ללא היכר: "לפעמים לוקח לי זמן להבין שזו אני במראה"

בריאנה סירוטה לפני ואחרי הירידה במשקל/@bri.sirota

זמרת, כותבת ואימא במשרה מלאה מספרת שהירידה הגדולה במשקל שלה לא רק שינתה את מבנה הגוף שלה, אלא גם את פנייה. במשקל השיא שלה, בריאנה סירוטה בת ה-26 הגיעה ל-100 קילוגרמים. במהלך שנתיים היא הצליחה להוריד יותר מ-45 קילוגרמים - כמעט מחצית ממשקל גופה. המטרה שלה הייתה להוריד במשקל כך שתוכל לעמוד בקצב שתכתיב לה בתה הקטנה. כעת היא מודה שאפילו את פרצופה במראה קשה לה לזהות.

"כשגדלתי, אמא שלי תמיד עודדה אכילה בריאה, אך בכל קיץ כשהייתי אצל סבתא שלי, היה מותר לי לאכול כל מה שרציתי. הייתי חוזרת הביתה אחרי הביקורים אצלה עם משקל עודף ומרגישה מוגבלת על ידי המזון הבריא יותר שהיה בבית שלי", הסבירה בריאנה, לה יש יותר מ-8 אלף עוקבים בטיקטוק ויותר מ-366 אלף לייקים.

"נאבקתי בבולמוסי אכילה במשך תקופה ארוכה וההריון תרם למשקל הגבוה שהגעתי אליו. נוסף על כך, ההתמודדות עם האתגרים שלאחר הלידה והסתגלות לחיים כאמא טרייה הקשו עלי עוד יותר להתחיל במסע הירידה במשקל שלי. הבריאות שלי היוותה חשש גדול. הייתי טרום סוכרתית, חסרת נשימה כל הזמן והתמודדתי עם כאבי ברכיים וגב מתמשכים. כאבי הסיאטיקה (כאבי גב המקרינים לרגל) שהחלו במהלך ההיריון מעולם לא חלפו והחמירו הכל".

כך בריאנה נראתה במשקל שיא:

בריאנה סירוטה לפני הירידה במשקל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בריאנה במשקל של כמעט 100 קילוגרמים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

וככה היא נראית היום:

@bri.sirota from size 14/16 to size 2 ?had to get a whole new wardrobe, but im not complaining? #weightloss #weightlossmotivation #weightlossjouney #tryon ♬ never be yours by kali uchis - Kali Uchis Fan Page ❦

נקודת המפנה בחייה של בריאנה הגיע בשנת 2022, כשהבינה שהתינוקת שלה תתחיל בקרוב ללכת. "ידעתי שאני צריכה לעמוד בקצב שלה - לרדוף אחריה, לשחק איתה ולהיות חלק פעיל מחייה. במשקל שהייתי, ידעתי שלא אוכל לעשות את זה. רציתי להיות בסביבה כל עוד אפשר, לא רק עבורה אלא גם עבור בעלי".

היא הוסיפה: "עוד רגע מאיר עיניים היה כשסבא שלי צילם אותי ושלח לי את התמונה. נשבר לי הלב עד כמה הזנחתי את עצמי. אני בטוחה שהתחלתי את מסע הירידה שלי במשקל ביום למחרת".


עוד בנושא:
ג'ון גודמן ירד 90 ק"ג - והוא בלתי ניתן לזיהוי

המהפך המטורף במראה של השחקן דייב בטיסטה "הורג אותו"

בריאנה מספרת על הירידה במשקל ומציגה איך נראתה לפני:

@bri.sirota Replying to @Sierra Michelle #greenscreen 100 pound weight loss! How did i do It??? Weightloss for me was such a crazy journey, as hard as It was, i tried to enjoy It as much as possible!! I learned so much about myself throughout this whole process and realized I am so much stronger than I ever thought!!! there is nothing wrong with getting help and using the tools that are given to us!!! it is not an easy way out, It is not cheating!!! don't let anybody tell you that!!! its still so much work!!! ??? #weightloss #weightlosstransformation ♬ original sound - Brianna Sirota ?

המהפך:

איך היא עשתה את זה?

בריאנה החלה להתמיד בדיאטה קטוגנית קפדנית, צמצמה באופן דרסטי את צריכת הפחמימות שלה והתמקדה בחלבון. "ירדתי 13 ק"ג והייתי כל כך גאה בעצמי. אבל אז, פתאום, המשקל הפסיק לרדת. עשיתי הכל לפי הספר, אבל זה הרגיש כאילו הגוף שלי לא מגיב יותר", היא נזכרה, "החלטתי ללכת לרופא שמתמחה בירידה במשקל. הוא רשם לי פנטרמין, מדכא תיאבון, והכניס אותי לתוכנית הרזיה קפדנית. נמנעתי מפחמימות וממזונות עתירי קלוריות והארוחות שלי הפכו מובנות יותר".

היא פירטה בפני ה-DailyMail: "יום טיפוסי התחיל בשתי ביצים קשות ושתי פרוסות נקניק הודו לארוחת בוקר. כמה שעות מאחור יותר שתיתי שייק חלבון. ארוחת הצהריים הייתה בדרך כלל סלט עם חלבון לבחירתי ועוד שייק חלבון בהמשך היום. ארוחת הערב הייתה חלבון רזה עם כוס אחת של ירקות".

כשהקילוגרמים החלו לרדת, גופה של בריאנה לא היה הדבר היחיד שהשתנה - גם פניה השתנו באופן דרמטי. "הפנים שלי נראות כל כך שונות עכשיו. מבנה הפנים שלי מעוצב מחדש, יש לי עצמות לחיים מוגדרות יותר וקו לסת דק יותר. בהתחלה זה היה מוזר כי הייתי כל כך רגילה לראות את עצמי בצורה מסוימת. הייתי מתסכלת על את עצמי במראה ולפעמים לקח לי זמן להבין שזו אני. עכשיו, כשאני מסתכלת במראה, אני רואה אישה שעבדה קשה כדי להגיע לנקודה הזאת. זו לא רק הטרנספורמציה הפיזית - אני רואה את הביטחון והאושר שבאו עם זו".

גם פעילות גופנית הפכה לחלק משגרת היומיום שלה, על אף שבדומה להתזונה, היא מודה שהיא לא מתאמנת בהגזמה. שילוב של פעילות גופנית קלה, כמו הליכה עם בתה וביצוע פילאטיס, סייעו לה להמשיך לרדת במשקל.

בריאנה מייעצת לכל מי שמעוניין ללכת בדרכה: "דברו עם הרופא שלכם ובחנו את האפשרויות שלכם. על אף שתרופות יכולות להיות כלי בעל ערך רב במסע ההרזיה, זה רק חלק קטן מהתהליך. נטילת פנטרמין שינתה את חיי, אך תופעות הלוואי לא היו בדיחה. זה גרם לי להרגיש גם מטורפת וגם מדוכאת לפעמים - ולהתמיד בזה היה קשה. הצלחה בירידה במשקל לטווח ארוך נובעת משינוי חשיבה ושינוי אורח חיים. זה חיוני לעבוד על מערכת היחסים שלכם עם אוכל, לשלוט במזון שאתם צורכים ולהתמיד בהרגלים בריאים יותר. המפתח הוא למצוא איזון ושגרה שאתם יכולים להתמיד בה לכל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully