וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון גודמן ירד 90 ק"ג - והוא בלתי ניתן לזיהוי

20.6.2023 / 9:10

גודמן שקל בעבר הלא רחוק 178 ק"ג ובמשך שנים נאבק במטרה לרדת במשקל ולחיות חיים בריאים יותר. הוא התחיל בויתור על אלכוהול, אבל רק שילוב של כושר והדיאטה הנכונה עשו את המהפך המדהים

טריילר לעונה השלישית של "משפחת ג'מסטון"/the righteous gemstones season 3 Hbo Max

לג'ון גודמן יש גוף חדש - ובלתי מזוהה. במהלך הקרנת הבכורה ביום ראשון של העונה השלישית של סדרת הלהיט שלו "משפחת ג'מסטון", הכוכב בן ה-70 הציג את הירידה הדרמטית שלו במשקל על השטיח השחור של פסטיבל הטלוויזיה ה-62 של מונטה-קרלו.

גודמן החל את מסע הירידה במשקל והכושר שלו ב-2007 כשהיה במשקל הכבד ביותר שלו - ומאז איבד יותר מ-90 קילוגרמים במהלך השנים. גודמן, שכיכב בין היתר בסדרות "רוזאן" ו"הבית הלבן" וברבים מסרטיהם של האחים כהן (כמו "בארטון פינק", "ביג לובובסקי ו-"אחי, איפה אתה?") שקל בעבר 178 ק"ג , אבל נראה כיום רזה ובכושר כשצעד על השטיח בפסטיבל, שם הוא מכהן כנשיא חבר המושבעים.

ככה הוא נראה בעבר

ג'ון גודמן בשנת 2009. Florian Seefried, GettyImages
ג'ון גודמן בשנת 2009/GettyImages, Florian Seefried

וככה היום

ג'ון גודמן בפסטיבל הטלוויזיה במונטה קרלו, 19 ביוני 2023. Pascal Le Segretain/, GettyImages
ג'ון גודמן בפסטיבל הטלוויזיה במונטה קרלו, 19 ביוני 2023/GettyImages, Pascal Le Segretain/
ג'ון גודמן בפסטיבל הטלוויזיה במונטה קרלו, 16 ביוני 2023. Pascal Le Segretain/, GettyImages
ג'ון גודמן בפסטיבל הטלוויזיה במונטה קרלו, 16 ביוני 2023/GettyImages, Pascal Le Segretain/

המאבק שלו במשקל היתר הוא נושא עליו דיבר רבות כשבשנת 2007 הוא התחיל לנסות לרדת במשקל על ידי הפסקת שתיית אלכוהול - אבל רק כשהחל לעבוד עם מאמנת אישית בתוכנית עבודה מותאמת ראה תוצאות.

גודמן פצח בדיאטת תזונה ים תיכונית, שבניגוד לדיאטות אחרות אינה מתמקדת בהגבלת כמות השומן שבתפריט אלא בבחירה נכונה של מקורות השומן, והעדפת מזון טרי הקרוב ככל האפשר לצורתו הטבעי. תזונה ים תיכונית מעודדת צריכת שמן זית, שקדים ואגוזים, אבוקדו וטחינה משומשום מלא, במקום שומנים מן החי כמו חמאה, שמנת ושומן בקר. בנוסף, יש להרבות באכילת ירקות, פירות מסוגים וצבעים שונים העשירים בסיבים תזונתיים, פיטוכימיקלים ויטמינים ומינרלים. את מקומו של הקמח הלבן תופסים לחם מקמח מלא, קטניות כמו גרגרי חומוס, שעועית, אפונה, פול, שעועית מש ושאר דגנים מלאים כמו לחם חיטה, שיפון וכוסמין מלא אורז מלא וכוסמת. כמו כן מומלצת צריכה מתונה של מוצרי חלב, ביצים, ואפילו יין אדום. המקורות לחלבון מן החי הם דגים, עוף והודו.

הוא גם מתאמן שישה ימים בשבוע, מקפיד לצעוד 10,000-12,000 צעדים ביום, ומשתמש באופני אליפטיקל והליכון.

השחקן שיתף בעבר את אהבתו לאוכל והעליות והמורדות שהוא חווה במאבק במשקל. "צריך הרבה אנרגיה יצירתית לשבת על התחת ולהבין מה אתה הולך לאכול אחר כך", אמר גודמן למגזין "פיפל" ב-2010. "רציתי לחיות את החיים בצורה טובה יותר".

בשנת 2016, הוא חשף כמה מההרגלים שלו בראיון לרשת ABC, ושיתף, "היה לי אוכל ביד וזה מיד היה נכנס לי לפה. פשוט אכלתי כל הזמן. פשוט אכלתי אלכוהולית. בימים ההם הייתי לוקח שלושה חודשים הפסקה, יורד בערך 30 ק"ג, ואז מתגמל את עצמי ב-6 פחיות בירה או משהו אחר ופשוט חוזר להרגלים הישנים שלי. הפעם רציתי לעשות את זה לאט, לזוז, להתאמן. הגעתי לגיל שבו אני לא יכול להרשות לעצמי לשבת בשקט יותר ןךהמשיך ככה - וזה נותן לי את האנרגיה לעבוד, כי העבודה מאוד מתישה. פשוט נמאס לי, נמאס לי להסתכל על עצמי. אתה מתגלח במראה ואתה לא רוצה להסתכל על עצמך. זה נהיה מסוכן", הוא סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully