וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפך המטורף במראה של השחקן דייב בטיסטה "הורג אותו"

הוא ירד קרוב ל-40 קילוגרמים, והוא עובד קשה מאוד כדי לשמור על המראה הנוכחי שלו. מה גרם לשחקן דייב בטיסטה לעשות דיאטה ואיך הוא שומר עליה?

דייב בטיסטה. GettyImages
דייב בטיסטה/GettyImages

השחקן דייב בטיסטה עבר שינוי גופני דרמטי במסע הירידה במשקל שלו. כוכב ה-WWE לשעבר והשחקן סיפר בכנות על הגזרה הדקיקה שהוא מציג לאחרונה והודה שהוא "הורג" את עצמו כדי לשמור על משקלו.

"התחלתי להרזות כי השמנתי מאוד", הוא התחיל להסביר בערוץ היוטיוב של כריס ואן ולייט. "הייית צריך לגדול מאוד עבור תפקיד, ווהגעתי למצב שאני גדול בצורה לא נוחה. שקלתי בסביבות 142 קילו והעליתי את המשקל ממש מהר. בעיקר בעזרת צ'יפס ולביבות". בטיסטה שיתף שהוא עלה במשקל על תפקידו בסרט האימה הפסיכולוגי מ-2023, "דפוק בבקתה".

"במבט לאחור, כנראה שהגזמתי. כנראה שהייתי קצת גדול מדי", הוסיף בטיסטה. "השמנתי כמות לא נוחה ולקח לי נצח להשיל את זה". השחקן של מארוול הודה שככל שהוא ירד יותר, כך הרגיש טוב יותר.

"ואני גם שמתי לב שככל שירדתי יותר, כך נראיתי טוב יותר במצלמה וגם לצד שחקנים אחרים. אפילו במשקל הזה . בגובה 1.95 ס"מ ומשקל של 108 קילו, ליד השחקן הטיפוסי אני נראה כמו גורילה, וזה מסיח את הדעת".

הוא המשיך לשתף שמעריציו התייחסו לחששות באינטרנט לגבי הירידה הדרמטית שלו במשקל. למרות שבאוטיסטה אמר שהוא לא "מרעיב את עצמו", הוא הודה כי הוא נאבק לשמור על משקלו.

"סביר להניח שאוריד עוד כמה קילוגרמים. אני בעצם הורג את עצמי כדי להיות ה'חתיך הזה'. כלומר, אני מתאמן קשה", הוא ציין. "הקלוריות שלי די מוגבלות". לאחר שהשחקן גילה שהוא אוכל רק 2,500 קלוריות ביום, הוא שיתף את משטר הדיאטה שלו שכלל צום לסירוגין. הוא גם לא מרשה לעצמו לאכול 3-4 שעות לפני שהוא הולך לישון.

ההערות של בטיסטה מגיעות לאחר שהשחקן התוודה שהוקל לו לצאת מהיקום הקולנועי של מארוול בתור דראקס ב"שומרי הגלקסיה". "אני כל כך אסיר תודה עבור דראקס. אני אוהב אותו. אבל יש הקלה [שזה נגמר]", אמר באוטיסטה בעבר ל-GQ Magazine, לאחר שמילא את התפקיד במשך כמעט עשור. "הכל לא היה נעים. היה קשה לשחק את התפקיד הזה. תהליך האיפור שבר אותי. ואני פשוט לא יודע אם אני רוצה שדרקס יהיה המורשת שלי - זו הופעה מטופשת, ואני רוצה לעשות דברים דרמטיים יותר".

"אני לא חי חיי זוהר. אני גר כאן בטמפה. לא אכפת לי מאור הזרקורים, לא אכפת לי מהתהילה. אני רק רוצה להיות שחקן טוב יותר. אני רוצה כבוד מבני גילי. אני לא צריך תשבוחות. זה על החוויה, על הידיעה שהשגתי משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully