וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפיענית שיתפה "טיפים מסוכנים" לירידה במשקל - והסתבכה

30.9.2024 / 0:02

המשפיענית ליב שמידט צברה קהל של כמעט 700 אלף עוקבים בטיקטוק, אך שיתוף עצות שנויות במחלוקת ומסוכנות על הרזיה הוביל לסגירת העמוד שלה. היא לא נשארה חייבת

הדיאטה של ליב שמידט סיבכה אותה/livsschmidt

משפיענית התזונה והחיטוב ליב שמידט שצברה כמעט 700 אלף עוקבים בטיקטוק הופתעה לגלות שהעמוד שלה נסגר עקב תלונות על שיתוף "טיפים מסוכנים" ועידוד הפרעות אכילה בסרטונים שלה. כעת היא יוצאת נגד הביקורת על העצות השנויות במחלוקת שלה.

מומחי בריאות ודיאטנים כינו את סרטוני ההרזיה של שמידט כמציגים "הטפה לא בריאה לרזון" וקראו להסיר את התוכן של בת ה-22 שאינה תזונאית מוסמכת או מומחית לבריאות. טיקטוק נקטה מאז בפעולה, סגרה את החשבון שלה והצהירה שהיא הפרה את הנחיות הקהילה עם הפוסטים שלה המעודדים לכאורה הפרעות אכילה. בעוד שרבים הריעו למהלך, שמידט - שמתגוררת בניו יורק - מיהרה להגן על עצמה: "עבורי ועבור האסתטיקה האישית שלי, אני אוהבת להיות רזה ואין בזה שום דבר רע", טענה בראיון ל-Wall Street Journal, "משקל הוא נושא רגיש, אבל זה מה שהצופים רוצים. הרבה אנשים רוצים לדעת מה אנשים אוכלים. אני כנה לגבי כמה זו עבודה קשה".

ליב שמידט טוענת שהרצון שלה הוא "להציל את אמריקה ממגיפת ההשמנה, אדם אחד בכל פעם", כפי שצוין בביוגרפיה שלה בעמוד הטיקטוק שהוסר מאז, על פי ה-WSJ. הרצון שלה, לדבריה, נובע ממאבקים אישיים שלה עם חוסר ביטחון גופני מימיה כסטודנטית באוניברסיטת אריזונה: "אם את מסתכלת סביבך וכל אדם סביבך בלונדיני ורזה, את בהחלט תרגישי יותר לחץ חברתי להשתלב בסטריאוטיפ הזה".

"אני מעלה את הסרטון הזה שוב כי טיקטוק הורידה אותו ללא סיבה"

@notlivsschmidt

Apparently i cant say fun facts about myself ahahah

♬ original sound - liv

מבקריה טענו שסרטוני "מה אני אוכלת ביום" שלה הם "מזיקים להפליא" ואפילו "מחליאים" ומתמקדים בעיקר בטיפים לירידה במשקל וקידום תוספי תזונה, משקולות רגליים ואבקות חלבון. היא גם קידמה "צ'אט סקיני קהילתי קבוצתי" עם מנוי של 9.99 דולר לחודש.

"אני מנסה לבנות פה דבר אמיתי", היא אמרה והוסיפה שהיא "מבולבלת ונסערת" מההחלטה של טיקטוק: "אני חושבת שלא מבינים אותי". כשנשאלה מדוע היא מאמינה שהתוכן שלה ראוי להישאר ברשת, השיבה שמידט: "אין לי בעיה עם אוכל. אין לי אוכל שאסור לאכול. אני צורכת חלב. אני לא טבעונית. אני לא נטולת גלוטן. אני לא פריקית בריאות".


עוד בנושא:
דוגמנית OnlyFans הובהלה לבית החולים עם דלקת התוספתן בעקבות "צום מים"

משפיענית הכושר שחושפת את האמת מאחורי "התמונות המושלמות" באינסטגרם

@notlivsschmidt

WARNING!!!! Im not a trainer & i never claimed to be one! Im just a girl who likes to show my workouts if you get mad at that then u have bigger fish to fry- my creds is my body- coming from an ex soccer player these helped lengthen and stretch my legs & body to get leaned and toned:)

♬ i like the way you kiss me - Artemas

ברשת הגיבו להחלטה של טיקטוק: "אין יום אחד שבו אני לא מודה לאלוהים שלא הורדתי טיקטוק עד שנות ה-20 לחיי", כתב אחד ברדיט ואחר הוסיף: "אני רוצה טוב יותר עבור הנוער שלנו. נערות צעירות מתו וימשיכו למות בגלל שטויות כאלה שהן רואות ברשת". משתמש אחר כתב: "יש משהו כל כך מרושע במשפיענית שמפרסמת אוכל ככה ומעמידה פנים שזה נורמלי, במיוחד בגלל שיש אוכלוסיה עצומה של בנות בטיקטוק שצעירות מכדי להבין שאכילה כזו היא לא בסדר".

@notlivsschmidt

Instead of eating your feelings (it will only make you feel better temp and then wilm make you feel worse) find a strategy to feel better long term!!! I love boxing :)

♬ original sound - Path To Millions

"תשמרו את התגובות המוזרות שלכם מחוץ לעמוד שלי"

טיקטוק סגרה את החשבון של שמידט מוקדם יותר החודש עקב הפרה של הנחיות הקהילה, אך לא ציינה מהי ההפרה. זה לא מנע ממנה לפתוח עמוד טיקטוק חדש תחת השם @notlivsschmidt, בו - למרבה ההפתעה - היא מפרסמת תוכן דומה כמו "אימון הירכיים להרזיה" עם הכיתוב "השתמשו באוכל כדלק. לא כטיפול".

היא אמרה בסרטון: "אנחנו לא רוצים שתהיה פה שום תנועה חיובית להשמנה כי אתם אומרים 'היא מרעיבה את עצמה', 'יש לה הפרעת אכילה', 'היא לא אוכלת כלום', כשאני למעשה צורכת 1,500 קלוריות או יותר ביום". היא ביקשה מהצופים לשמור את "התגובות המוזרות" שלהם לעצמם. נכון לזמן כתיבת שורות אלה, לחשבון החדש שלה יש קצת יותר מ-40 אלף עוקבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully