וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית OnlyFans הובהלה לבית החולים עם דלקת התוספתן בעקבות "צום מים"

14.7.2024 / 0:04

הדוגמנית, מיקלה טסטה, ניסתה את דיאטת "צום המים" הקיצונית עליה קראה ברשת והגיעה בגללה לבית החולים. כעת היא מזהירה מפני דיאטות קיצוניות

מיקלה טסטה בביקיני/@mikaelatesta

מיקלה טסטה, כוכבת OnlyFans האוסטרלית, הובהלה לבית החולים עם דלקת בתוספתן לאחר שניסתה את דיאטת "צום המים" עליה קראה ב"רדיט", במסגרתה לא אוכלים במשך 72 שעות וחיים אך ורק על מים ומשקאות מבוססי מים כגון קפה או תה. כעת היא מזהירה את 2.5 מיליון העוקבים שלה בטיקטוק (ועוד מיליון באינסטגרם) מפני השיטה המאוד מסוכנת להורדה במשקל.

הדוגמנית - שעלתה לכותרות בשנה שעברה כששיתפה תמונת עירום שלה בטוויטר (X) ושוב כשנעצרה בידי המכס האמריקאי וגורשה לאחר עיכוב של 30 שעות בתא החקירה - שיתפה את העוקבים שלה בנזק הבריאותי שגרמה לעצמה בגלל הצום שמומחים רבים יצאו נגדו לא פעם ותיארו אותו כ"הרעבה עצמית". הם הדגישו בעבר שהצום מלווה בסיכונים בריאותיים עצומים ובתופעות לוואי מסוכנות - וזה מה שקרה לדוגמנית בת ה-24 שסבלה מסיבוכים כתוצאה מהדיאטה הקיצונית.

הסטורי של מיקלה טסטה מבית החולים. mikaelatesta, צילום מסך
הסטורי של מיקלה טסטה מבית החולים/צילום מסך, mikaelatesta

"האחות אמרה לי שאני למעשה לא יכולה לאכול כלום עכשיו - ולפני שבאתי הייתי כבר בצום של 24 שעות", הסבירה בסטורי שלה באינסטגרם, "תחשבו על זה טוב בפעם הבאה שאתם רוצים להתנסות ב'צום מים' מ-Reddit. אני גוועת ברעב וכל מה שאני רוצה זה קצת שניצלונים".

בסטורי שפרסמה נראית המשפיענית - שבדרך כלל לבושה בביקיני בתמונות שלה - יושבת על מיטת בית החולים כשהיא אוחזת בכוס לבנה עם נוזל צהבהב בתוכה. "ארוחת הערב שלי מ-0 קלוריות", היא הוסיפה לצד התמונה. תמונה אחרת הראתה את טסטה עם עירוי בזרוע שלה.

עוד בוואלה!

עם Walla mobile מקבלים יותר! תוכניות סלולר במחיר משתלם

לכתבה המלאה

היסטוריה של הפרעות אכילה

בעוד שמיקלה לא הסבירה מדוע היא ניסתה את שיטת הדיאטה הקיצונית, בשנת 2022 היא סירבה לאכול במשך 48 שעות לאחר שעברה שיימינג ברשת על ידי יוצרץ תוכן אחרת. המשפיענית האוסטרלית ודוגמנית OnlyFans בעצמה, קרי גריבל, קראה למיקלה "שמנה" בסרטון סנאפצ'ט שנמחק מאז. לאחר שהשתיים נפגשו באירוע, קרי פרסמה ברשת החברתית "הודעת שירות לציבור" למעריצים שלה. בקליפ היא הכריזה כי "הרשתות החברתיות מזוייפות" ו"מיקלה טסטה שמנה כשרואים אותה במציאות".

מיקלה בתחילה ניסתה להראות שהאמירה לא מזיזה לה, כשהעלתה סרטון שבו היא משוויצה בגופה, עם זאת, בסרטון טיקטוק מרגש שפורסם לאחר מכן היא שיתפה את ההשפעה האמיתית שהיו לדבריה של קרי. "לא יצאתי מהבית שבוע מאז מה שהיא אמרה, כי אני לא אוהבת את איך שאני נראית ואני לא רוצה שאף אחד יראה אותי", היא חשפה.

"נאבקתי עם הפרעת אכילה בין הגילים 16 עד 21 וזו הייתה אחת הסיבות שבגללן עברתי את הניתוח כי חשבתי שזה יתקן את כל מה שלא בסדר במוח שלי. הדבר האחרון שרציתי היה שזה יצוץ מחדש ויחזיר לי את המחשבות האלה, כי אני לא יודעת איך לתקן את זה".

טסטה הואשמה בעבר גם בעריכת התמונות שהיא מפרסמת באינסטגרם, לאחר שהעלתה תמונה שלה עם עץ שנראה מכופף בדיוק באזור בו צמצמה היקפים. היא טענה בתגובה שהעץ בהחלט מכופף ושהתמונה שלה לא עברה שום עריכה.

בנוגע לבריאותה, טסטה סיפרה בשנה שעברה שהיא "שיקרה למעריצים במשך שנה שלמה" על שעברה הרמת ישבן ברזילאית. ההליך מוגדר כ"מסוכן ביותר בעולם" בשל העובדה ש-1 מכל 3,000 פעולות שבוצעו גורמות למוות. טסטה סיפרה בפודקאסט White Fox After Hours שעברה "שני סיבובים" של הניתוח הקוסמטי השנוי במחלוקת, כמו גם שעשתה "העברת שומן לירכיים".

בסרטון ששיתפה בנושא אמרה: "במשך שנה שלמה שיקרתי לעוקבים שלי כשאמרתי שלא עברתי ניתוח פלסטי. זה אחד הדברים הכי נוראיים שעשיתי בחיי ואין דבר שאני יותר מתחרטת עליו ומנסה לתקן את הנזק שגרמתי - לא רק לעצמי, אלא גם לכל הנשים הצעירות שעוקבות אחריי".

טסטה אמרה בסרטון כי "התגובות השליליות" על הופעתה ב-White Fox After Hours היו מוצדקות, אך היא רק רצתה להסביר מדוע הסתירה את האמת כל כך הרבה זמן. "להרבה נשים יש חוסר ביטחון. זה די נפוץ שבחורה לא בטוחה בעצמה כשהיא רואה שלמות מתמדת באינטרנט", אמרה, "החלטתי לשמור על זה בסוד מחשש שתשפטו אותי". היא הוסיפה שההחלטה נבעה ומ"גילה הצעיר" ו"מחשבותיה הרעילות". "זה הנימוק שלי לשקר", היא סיכמה, "הרגשתי נבוכה. לא רק שהייתי חסרת ביטחון, אלא גם הייתי חסרת ביטחון לגבי העובדה שעברתי ניתוח כדי לפתור את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully