וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים כועסות עליי כשאני מספרת להן שאני לא רוצה ילדים

3.6.2024 / 0:06

הדוגמנית והמשפיענית קארינה אירבי שהסבירה בעבר מדוע החליטה לא להביא ילדים לעולם, מספרת על מפגש מקרי עם אישה שממש לא אהבה לשמוע את זה: "ראיתי את הדם מתנקז מפניה". נשים אחרות תמכו בה אבל אחרות תקפו אותה: תפסיקי לפרסם את הישבן שלך באינסטגרם ותעשי ילדים

קרינה אירבי עונה למי שתוקף אותה שאינה רוצה ילדים/karinairby

קארינה אירבי, דוגמנית שמעודדת דימוי גוף חיובי ומעצבת בגדי ים אוסטרלית המחזיקה במותג הביקיני המצליח Moana Bikini, הודיעה כבר בתחילת העשור הנוכחי שהיא לא מתכוונת להביא ילדים לעולם, אך נראה שההחלטה הזאת ממשיכה לרדוף אותה. בסרטון חדש ששיתפה ברשת היא מספרת כיצד אישה זרה נותרה מבועתת כששמעה על ההחלטה שלה ליהנות מהחופש ולהשקיע בעסקים שלה במקום להשקיע בגידול ילדים.

אירבי בת ה-34 ובעלה ריאן ג'ונס נישאו באוקטובר 2022 והודיעו כבר אז שהם לא מתכננים להיות הורים. אולם, בשיחה "סופר ידידותית" עם "גברת נחמדה", לדבריה, אירבי מצאה את עצמה שוב נלחמת על העקרונות שלה. "בדיוק אמרתי לאישה זרה שאני לא אביא ילדים לעולם ואני לא צוחקת איתכם - פשוט ראיתי את הדם מתנקז מהפנים שלה", אמרה אירבי בסרטון ששיתפה. השתיים שוחחו ביניהן כאשר האישה הזרה הבחינה בטבעת הנישואין של אירבי על אצבעה ואמרה "אוי, אני רואה שאת נשואה... בת כמה את?". "אמרתי לה את גילי", סיפרה אירבי, "והיא אומרת, 'אה, אז בטח יש לך ילדים' ואז פשוט אמרתי לה: 'לא, אין לי ילדים. למעשה אני ובעלי החלטנו לא להביא ילדים לעולם'. אני נשבעת באלוהים, ראיתי את הדם מתנקז מהפנים שלה. היא רכנה קדימה ואמרה: 'ובכן יקירתי, מה את מתכננת לעשות עם החיים שלך?'".

אירבי נדהמה משאלתה של האישה הזרה והגיבה: "כמה זמן יש לך?". היא החלה לספר לאישה כיצד היא מנצלת את חייה ללא ילדים לדברים שעושים לה טוב: "אני בונה את העסק שלי, חוסכת כסף, מוציאה עליי את הכסף, חופשות ונסיעות, שינה ומנוחה, יותר זמן עם בעלי וחופש מוחלט".

האישה הזרה "לגמה מהיין שלה" כשהקשיבה לאורח חייה המפתים של אירבי. "היא מסתכלת עליי ואומרת, 'את לא חושבת שתתאכזבי אחר כך? מי יטפל בך כשתזדקני?'. לעולם לא אבחר להביא ילדים לעולם רק כדי שיטפלו בי כשאזדקן. כמו כן, להביא ילדים לעולם לא מבטיח שהם ידאגו לך".

אירבי סיפרה בסרטון שצילמה ברכבה: "זה קורה לי כל כך הרבה פעמים שחשבתי שאתרגל לזה כבר. אישה זרה כעסה עליי רק כי אני לא רוצה ילדים".


עוד דברים שקרו לה:
אני דוגמנית ביקיני וקוראים לי שמנה כי הירכיים שלי נוגעות בתמונות"

אושיית הרשת שהותקפה כי רקדה בביקיני מול אביה החורג: "אנשים טיפשים"

מצאו את 8 ההבדלים: הדוגמנית שחושפת את מה שעשו לגופה בפוטושופ

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צפו בסיפור המלא:

קארינה אירבי התפרסמה לראשונה כשהחלה לשתף באינסטגרם תמונות לא מרוטשות שלה לצד אלו שכן כדי לחשוף את השקרים של דוגמניות האינסטגרם. "סרטון האל-הורות" שלה צבר מעל ל-300 אלף צפיות, כשאמהות רבות תמכו באירבי על שהיא עומדת על עקרונותיה לא להיות הורה. "את עושה את הבחירה הטובה ביותר ואני אמא", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני אמא לשניים ואני אוהבת את הילדים שלי אבל אני תומכת בך ב-100 אחוז. זה נתון להחלטתך. לפעמים אני מקנאה באנשים שאין להם ילדים, אבל שלי חמודים כשהם ישנים".

אמא אחרת הכריזה: "כאמא לארבעה, מותק, את עושה את הבחירה הטובה ביותר". אחרת הוסיפה: "אהבתי את זה! בתור אמא לשישה זה נהדר! אני לא חושבת שאנחנו צריכים לדחוף נשים ללדת תינוקות אם הן לא רוצות. הילדים האלה סובלים מאמא אומללה".

אישה שבוחרת לא להיות אימא

זכותה המלאה
תתחרט על זה
היא אנוכית
4770 משתתפים

נשים שקיבלו החלטה דומה חשפו שמאסו באנשים ששואלים אותן כל הזמן על תוכניות ההיריון שלהן. "אוי אלוהים, אני מקבלת את זה כל הזמן. אני חוגגת 35 השנה. זה משהו שאנשים אומרים לי כל הזמן", אמרה אחת ואחרת הוסיפה: "גם אני ובעלי לא רוצים ילדים וכמות המבטים המוזרים והשאלות שאנחנו מקבלים הן מטורפות". צופה אחרת הוסיפה: "זה כל כך מעייף לנסות להסביר לאנשים שאין לך ילדים. יש לנו חיים מלאים ומאושרים למרות שאין לנו ילדים. פשוט תמשיכי להיות האישה המדהימה שאת".

@karinairby For anyone who needs to hear this today…❤️‍? #bodypositivity #selflove #bodyacceptance ♬ Lil Boo Thang - Paul Russell

קארינה התבטאה בנושא גם באוגוסט 2021 כשסיפרה אז: "ריאן ואני אוהבים ילדים, אבל באשר לשאלה האם יהיו לנו - אנחנו לא מעוניינים. יש כל כך הרבה גורמים לכך. כמו כן, המחשבה להביא תינוק לעולם הזה מפחידה אותי. למה שנרצה להביא תינוק לעולם כדי שיצטרך להתמודד או למות בגלל הבלאגן הזה שיצרנו?". כשנישאו ב-2022 היא שוב התבטאה בנושא: "בעלי ואני לא רוצים ילדים. לא אכפת לנו מה אתם חושבים. לא להביא ילדים זה בסדר בדיוק כמו להחליט להביא אותם לעולם".

גם אז היא חטפה מבול של תגובות קשות: "בתור אישה שלא מסוגלת להביא ילדים לעולם, אני נעלבת לשמוע שאת לא רוצה ילדים. זו ברכה", כתבה מגיבה ואחרת הוסיפה: "יום אחד את תתבגרי, תפסיקי לפרסם את הישבן שלך באינסטגרם ותרצי להיות אמא טובה". שלישית כתבה: "את תהי אמא כל כך נהדרת! אני לא יכולה לחכות שתשני את דעתך". קארינה הגיבה אז לביקורת: "אין מאושרת ממני לראות הורים מאושרים שאוהבים את ילדיהם ואת הבחירות שלהם בחיים, בדיוק כפי שאני אוהבת ומכבדת את אלה שמחליטים לא ללכת בדרך הזו. האמת שזה שובר את לבי לראות ולשמוע את אלו שרוצים מאוד להביא ילדים לעולם ולא מסוגלים. עם זאת, זה שכנראה יש לי את היכולת להיות אמא, לא אומר שאני חייבת להיות אמא. אתם מבינים את זה, נכון? ואם לא, הגיע הזמן שתבינו!".

קארינה מאמינה שהגיע הזמן לשנות את הסטיגמה סביב הבחירה שלא להיות הורים. היא אמרה: "אולי כולכם תהיו הורים טובים יותר אם תכבדו החלטות של אנשים אחרים לגבי גופם וחייהם. היותך חופשי מילד מבחירה אינו הופך את חייך לפחות משמעותיים מזוג שבחר להביא ילדים לעולם או מאלה שרוצים להתרבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully