וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושיית הרשת שהותקפה כי רקדה בביקיני מול אביה החורג: "אנשים טיפשים"

10.1.2023 / 23:58

משפיענית הרשת שמקדמת תדמית גוף חיובית, קרינה אירבי, חוטפת בראש מהעוקבים שלה אחרי ששיתפה סרטון שלה רוקדת בביקיני מול אביה החורג: "האופן שבו את רוקדת והוא מסתכל עליך מטריד קלות"

רוקדת בביקיני מול אביה החורג/TikTok/@karinairby

משפיענית הרשת ודוגמנית הביקיני, קרינה אירבי, עלתה לכותרות בשנה שעברה כששיתפה סרטון של מבנה הגוף האמיתי שלה - ללא פילטרים ופוטושופ - וזכתה לתגובות קשות מאנשים שלא אהבו את החשיפה המוגזמת שלה. את השנה הזאת, כך נראה, היא פותחת שוב בפרובוקציה כששיתפה סרטון שלה רוקדת בביקיני מול אביה החורג וגרמה לאנשים להתכווץ על הכיסא במבוכה. כעת היא עונה לכל מי שהשפיל אותה בתגובות: "אתם אנשים טיפשים".

קרינה אירבי, בת ה-32 מקווינסלנד, פרסמה סרטון טיקטוק ל-1.2 מיליון העוקבים שלה שבו היא נראית רוקדת בביקיני מול אביה, כשהוא מסתובב לעברה ותוהה מה היא עושה. קרינה רגילה לצאת נגד "טרולים" שכותבים הערות נבזיות על גופה הטבעי - אך היא לא צפתה את הסערה הזאת (או שכן?). בסרטון הקצר, מייסדת מותג בגדי הים Moana Swimwear, נראית רוקדת ללהיט Work B***h של בריטני ספירס כשהיא לבושה בביקיני מליין בגדי הים שלה. אביה החורג, גם הוא בבגד ים, נראה מאחוריה בזמן שהיא רוקדת לצלילי השיר.

הסרטון חטף ביקורת רבה והיא אמרה בתגובה ל-news.com.au שהיא חושבת שהתגובות היו "מטופשות". היה אמרה: "לא משנה מה תעשי במדיה החברתית בימים אלה, מישהו תמיד ימצא דרך להוריד לך או במקרה הזה - להשליך עליך את חוסר הביטחון או הבעיות שלו".

היא הוסיפה: "במקרה הזה העובדות די פשוטות. לאבי החורג ולי יש מערכת יחסים מצוינת ורגילה. לשנינו יש חוש הומור טוב ואנחנו אוהבים לעשות דברים מטופשים כדי להצחיק אחרים".

הסרטון שחולל את הסערה:

@karinairby Introducing my step Dad to my Tiktok… Do you think he approves? ? #christmas #familychristmas #britneyspears ♬ Work Bitch - Britney Spears

עוד יחסים בעייתים עם הורים
הצטלמה יושבת על הברכיים של אביה החורג - ועוררה סערה ברשת
האימא שהצטלמה בחוטיני ליד בנה עונה למבקרים: "זה לא מיני"

כוכבת הרשת הסבירה שהיא "חיה בביקיני" כי היא בעלת עסק לבגדי ים - ויצאה נגד כל מי שטען שהלבוש שלה הינו "בלתי הולם". "זה חג מולד אוסטרלי חם והמשפחה שלנו בילתה אותו ליד הבריכה - ומכאן הגיעו בגדי הים", אמרה, "דברים מהסוג הזה לא מזיזים לי. אם את לא קוראת את התגובות, הן לא קיימות. עם זאת, אני מוצאת שזה די מצחיק - ואולי גם קצת עצוב - שכל כך הרבה אנשים מבלים את עונת החגים שלהם בלהתעצבן ברשת כשהם צריכים ליהנות עם המשפחה שלהם."

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

וככה היא הגיבה:

הסרטון צבר כ-500 אלף צפיות ומאות תגובות. היו כמה שפרגנו: "אוהבת את הסרטונים שלך קרינה וזה מקסים לפגוש את האב החורג שלך. מצטערת, טיקטוק מלא במוזרים", הגיבה אחת הצופות ואחרת הוסיפה: "זה מצחיק. אני לא מאמינה שיש אנשים שלא רואים את מה שבאמת התכוונת להעביר בסרטון הזה - קצת כיף".

"את עושה את זה מול אביך החורג, ברצינות? זה מוגזם", כתב מגיב אחד שממש לא אהב את מה שראה ואחר הוסיף: "מי יכול להרגיש בנוח ככה לרקוד בביקיני מול אביו החורג?". משתמש נוסף כתב: "האופן שבו את רוקדת ואיך שהוא מסתכל עליך מטריד קלות". אחר סיכם: "מה לעזאזל קורה פה? על איזה סרטון לחצתי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully