וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימא שהצטלמה בחוטיני ליד בנה עונה למבקרים: "זה לא מיני"

4.5.2022 / 20:49

גורו כושר בת 32 מאוסטרליה הצטלמה בביקיני ליד בנה בן ה-15 והותקפה על ידי גולשים שחשבו שזו תמונה לא ראויה, אך היא לא נשארה חייבת: "כשהם רואים אותי בביקיני, הם אומרים - "אמא משתזפת, אמא הולכת לבריכה, אמא הולכת לשחות". הם לא אומרים: "איזה תחת יפה יש לה"

תגובת האם שהצטלמה בביקיני עם בנה בן ה-15/sophie_guidolin

אימא תקפה את הגולשים באינסטגרם שלטענתה החפיצו אותה והפכו תמונה שלה למינית, בעקבות ביקורת שלהם על תמונה שלה שבה היא מחבקת את בנה בן ה-15 כשהיא לבושה בביקיני בלבד.

סופי גוידולין היא משפיענית רשת מיליונרית שעשתה את ההון שלה באמצעות שיווק של מוצרי תזונה וכושר אחרי שסבלה מסוכרת בהריון הראשון מתוך ארבעה שלה. בת ה-32 גרה בגולד קואסט שבאוסטרליה, היכן שמזג האוויר חם, והיא לא מתביישת ללבוש בבית ביקיני רוב הזמן. בתמונה היא לובשת חלק עליון סטרפלס וחוטיני ומחבקת את בנה לכבוד יום הולדתו ה-15: "יום הולדת 15 שמח קאי", היא כתבה ליד התמונה.

צפו בתמונה שעוררה את הסערה

הדוגמנית מבצעת פוזת "כיפוף ברך" שפופולרית בקרב משפיעניות האינסטגרם בזכות העובדה שהמותניים נראות בהן קטנות יותר והיא מבליטה את החיטובים האחרים.

סופי נשארה המומה כשאנשים הגיבו וטענו כי התמונה לא ראויה, ודרשה מהם להפסיק לחפצן את הגוף שלה, בסטורי שפירסמה באינסטגרם. "אני רק רוצה לומר שכל מי שעוקב אחריי זוכר שהצטלמתי במהלך אימון שעשיתי בביקיני לצד קאי בחוף הים וגם אז תקפו אותי".

"אנחנו חיים בגולד קוסט, אוסטרליה - מקום שבו לבישת ביקיני לים זה מעבר לנורמלי, שאפילו לא חשבתי פעמיים לפני שפרסמתי את התמונה", היא כתבה, "כשקאי התעורר, הייתי בבריכה וכן - בביקיני (כמו שאני ברוב הימים). רציתי להצטלם מיד כי הוא רצה לרכוב על האופניים שלו ולצאת לרכוב כל היום".

צפו בתגובה שלה ושל בנה

סופי המשיכה: "אני חייבת לציין שאני לובשת ביקיני כל הזמן ליד הילדים שלי, בגלל שהגוף שלי נורמלי. שיש לך גוף יפה זה נורמלי, שיש לך חלקי גוף זה נורמלי, זה לא מיני, אין במה להתבייש, וזה משהו שאני כל הזמן אומרת לבנים שלי. כשהם רואים אותי בביקיני, הם אומרים - "אמא משתזפת, אמא הולכת לבריכה, אמא הולכת לשחות". הם לא אומרים: "איזה תחת יפה יש לה".

"האם יש לי בעיה ללבוש ביקיני מול הבנים שלי? אין סיכוי. למה? כי אני לא מינית כלפיהם, וגם לא הייתי מעולם", היא המשיכה, "אם יש לכם בעיה, אולי כדאי שתבדקו למה אתם מרגישים שאתם חייבים להכניס אלמנט של מיניות על גוף של אישה במקום שזה פשוט אימא ובנה בבריכה!"

עוקבים רבים מיהרו לצאת להגנתה של סופי, אבל אחד כתב: "אני חושב שזה יותר הפוזה הסקסית מאשר בגד הים מה שמרגיש לא במקום", וסופי ענתה לו: "פוזה סקסית? אני מחבקת את הבן שלי לעזאזל!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully