וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימא הגיעה בתלבושת "בלתי הולמת" לבית הספר והושפלה ברשת

6.12.2023 / 13:40

הדוגמנית ועורכת הדין ונסה מדינה ליוותה את בנה לבית הספר כשהיא לבושה בבגד חשוף ו"בלתי הולם" לדעת הורים רבים. אם מוטרדת צילמה אותה בסתר, הפיצה את הסרטון ברשת ועוררה זעם, שיימינג ותגובה הולמת של ונסה עצמה

האימא שהגיעה בתלבושת "לא הולמת" לבית הספר/elsiglodigital

הדוגמנית ועורכת הדין הבוליבאנית ונסה מדינה ספגה ביקורת קשה מצד הורים רבים על בחירת הלבוש שלה בעת שהסיעה את בנה לבית הספר. אם מוטרדת החליטה לצלם אותה מהרכב שלה - מבלי שוונסה תראה - ואמרה בנוסף: "תראו את הישבן. תראו אותה. ככה מביאים את הילד שלך לבית הספר... בגלל אנשים כמוה בא לי להחליף בית ספר. כמה מגעיל". לאחר מכן היא טענה שזו לא הפעם הראשונה שמדינה מגיעה לבית הספר בלבוש חושפני ולא הולם.

מדינה, שעובדת כעורכת דין במקביל להיות דוגמנית כושר עם 137 אלף עוקבים באינסטגרם, צולמה בסתר כשהיא אוספת את בנה מבית הספר בעיר סנטה קרוז דה לה סיירה שבבוליביה. האם, שזכתה בעבר בתחרות מיס פיטנס בבוליביה, ספגה אש על כך שלבשה בגד חושפני ו"בלתי הולם" למסגרת הבית ספרית. אין ספק שהבגדים שלבשה אכן מעט חושפניים, אך האם נחצה כאן גבול אדום? הורים שנתקלו בסרטון בהחלט חשבו שכן והוא הפך לוויראלי - אולם אז הוא הגיע לידייה של ונסה והיא נחרדה מהחדירה לפרטיותה.

הנה הסרטון המדובר:

ונסה ההמומה פנתה לרשת כדי להשיב למבקרים וכתבה: "רציתי להביע את תודתי לכל מי ששלח לי הודעות תמיכה והפגין חיבה והערכה במילים כל כך יפות, והגן עליי ברשתות החברתיות על הסרטון ההוא שהפך ויראלי עם כוונות רעות נגדי - שהאם צילמה בכוונה כדי לבזות אותי. היא חשפה את עצמה בכזה בוז כלפי - וחשפה את בני בן הארבע בלי לדעת שזה פשע. התוכניות שלה לא הלכו כפי שרצתה. היו לה את הכוונות הכי מרושעות כשהיא שיתפה את הסרטון הזה וחשפה אותי ככה. עם זאת, הפוסט שלי לא נועד להתעסק באישה הזאת. הוא נועד להודות לכל האנשים שעמדו לצידי".

עוד אמהות בעייתיות
שיתפה תמונה תמימה והואשמה בהזנחה של התינוקת שלה - מבינים למה?

"את האימא הרעה בעולם": אם סיפרה שהיא מקללת ליד הבת שלה כי "זה מצחיק"

זה מה שהיא לובשת כשהיא מורידה את בנה בבית הספר

מה אתם אומרים: זכותה או שהיא הגזימה?

לגמרי זכותה ללבוש מה שבא לה
הגזימה. זה מוסד חינוכי, קצת צניעות...
20702 משתתפים

הנה התגובה המלאה שלה:

ונסה הוסיפה: "אני אמא שעוסקת בכושר ואני עובדת קשה ודואגת לבן שלי עם כל האהבה שבעולם, ואני לא עושה שום דבר רע לאף אחד". היא סיכמה במילים: ":אנשים שמכירים אותי יודעים שיש לי לב מלא באהבה וערכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully