וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את האימא הרעה בעולם": אם סיפרה שהיא מקללת ליד הבת שלה כי "זה מצחיק"

2.9.2021 / 0:07

משתמשת טיקטוק סיפרה שהיא מקללת מול הילדה שלה, נותנת לה להישאר ערה עד שעות מאוחרות ומסרבת לתת לה לחגוג את חג המולד על פי המסורת. ברשת האשימו אותה בהורות לקויה, אך רבים גם פרגנו לה על הכנות

אמא רעה: "אני מקללת מול הילדים שלי"/Tiktok/Bmcpher

ביילי, אם לילדה וכוכבת רשת עם מעל ל-100 אלף עוקבים בטיקטוק, חשפה בסרטון שהפך לויראלי שהיא נגד 4 שיטות חינוך מקובלות. בעוד הראשונה התקבלה בהבנה, שלוש האחרות חטפו ביקורת קשה ברשת, כשרבים כינו אותה "האמא הרעה בעולם".

את הסרטון היא פתחה במשפט: "דברים שלא אבין בתור אימא - ושלא אעשה". הדבר הראשון שמפריע לה זה לתת מכה בטוסיק לילד כשהוא התנהג לא יפה. היא הסבירה: "אני לא רוצה שהבת שלי תגדל במחשבה שאנשים שאוהבים אותה יכולים לשנוא אותה". הדבר השני שמפריע לה - או ליתר דיוק, לא מפריע לה - הוא לקלל ליד בתה: "כל הרעיון של לא ללמד את הילדים שלך לקלל, אני לא מבינה את זה. זה ממש מצחיק, זה לא סוף העולם", היא מתוודה.

כשזה מגיע לחג המולד, לילדה של ביילי לא יהיו אשליות בנוגע לסנטה קלאוס. היא הוסיפה: "לגבי סנטה קלאוס, מעולם לא הבנתי את זה, מעולם לא הבנתי את זה כילדה ואני לא מבינה את זה עכשיו. מדוע אנחנו מלמדים אותם את השקר הזה שהאיש הזקן והגדול הזה יורד בארובה בחג המולד כדי לתת להם מתנות? אני קניתי את המתנות, לא שחשובה לי ההכרה, אבל למה אנחנו משקרים להם רק כדי שנגיד להם בעוד כמה שנים שהוא לא אמיתי? אני לא מבינה את זה, לא אעשה את זה".

לבסוף ביילי אומרת כי בניגוד לרוב האימהות, אין לה חוקים כשזה מגיע לשעת השינה. "לכפות שעת שינה - זה לא בשבילי", היא אומרת, "אם את לא עייפה, אני לא אאלץ אותך ללכת לישון. אם את צריכה להתעורר מוקדם בבוקר אבל הלכת לישון מאוחר, זו בעיה שלך!".

הנה כל התלונות שלה:

לקלל ליד הילדים

חס וחלילה!
לא כזה נורא
960 משתתפים

הסרטון של ביילי זכה מאז למעל 2.5 מיליון צפיות ועורר סערה בקרב הורים ששיתפו את דעתם בתגובות. אחד כתב בציניות: "אה, אז אנחנו לא הורים שלהם... אנחנו פשוט חברים שלהם. הבנתי". אחר הוסיף: "וואו, כל כך הרבה דברים לא בסדר כאן". אדם נוסף כתב: "הדבר היחיד שבעייתי כאן זו את".

בתגובות היו גם כמה שפרגנו לביילי על הכנות: "הו! סוף סוף מישהי מוכנה לדבר. אז קיללתי ליד הבן שלי, אז מה? למה כולם כל כך נרתעים מזה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "העניין של סנטה קלאוס כל כך נכון ומיותר. לגבי שעות השינה את צודקת אבל לפעמים עדיף פשוט שילכו לישון מוקדם, לא בשבילם - בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully