וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבא זועם אחרי שמורה קצצה את שערות הבת שלו ללא אישור

עודכן לאחרונה: 3.5.2021 / 23:41

ג'ימי הופמייר העלה לרשת סרטון שבו הוא התלונן: "הבת שלי הלכה לבית הספר וחזרה בלי חלק נכבד מהתלתלים שלה". בית הספר התנצל, אך ג'ורני בת ה-7 נרשמה לבית ספר אחר בגלל התקרית הזו

אבא זועם במיוחד תפס את הכותרות בארצות הברית אחרי שהבת הקטנה שלו עברה תספורת בביה"ס ללא אישורו. ג'ימי הופמייר מדרום קרוליינה, טוען שבתו בת ה-7 הלכה לבית הספר עם ראש מלא בתלתלים וחזרה עם שיער קצוץ.

הופמייר סיפר שג'ורני בתו עברה לא פחות משלוש תספורות בשבוע אחד: הראשונה מאחת מחברותיה שגנבה מספריים מאחת המורות, השנייה ממעצב שיער מקצועי והשלישית - מהמורה שלה, שלפי טענתו שלחה אותה הביתה בדמעות, כאשר אביה ההמום דורש תשובות.

"אפילו אם הם ניסו לעשות את זה מתוך נחמדות וטוב לב, ברגע שהם ראו את התוצאות הם היו צריכים להבין שהם טעו", זעם האב, "הו היו צריכים להתקשר אלי, להודות שעשו טעות ולהסביר מה בדיוק קרה".

צפו בו מספר מה קרה

הוא התייחס לקיצוץ השיער הראשוני, שבוצע על ידי אחת מהילדות בכיתה בנסיעת האוטובוס הביתה, ואמר: "את התקרית הזאת החלקתי, כי זו היתה ילדה ואתה לא חושב שיהיו לזה שום השלכות חמורות על הילד שלך".

הוא התלונן בפני הנהלת בית הספר ולקח את בתו, שתלתליה הגיעו קודם לכן עד לגבה, לסלון עיצוב שיער באותו יום. לדבריו, העבודה המקצועית של הספר הצליחה לאזן את הנזק שעשתה לה הילדה בהסעה, והשאירה את ג'ורני עם מחלפות מתולתלות באורך הכתפיים.

לתדהמתו - למחרת היא חזרה מבית הספר שטופת דמעות ועם שיער קצוץ לגמרי. היא הסבירה לו שהפעם לא היה זה אחד מהילדים האחרים שאחראי לתספורת החדשה והבלתי רצויה - והאשמה היא על אחת מנשות צוות המורים בבית הספר - שעובדת בספרייה. "אחרי שהיא סיפרה אותה, הבת שלי הייתה כל כך נבוכה שהיא נאלצה לחזור ככה לשיעור", הוא אמר לחדשות WJRT.

עוד בוואלה!

איך מזהים דיכאון אצל ילדים קטנים? אלה הסימנים

לכתבה המלאה

לאחר שהוא התלונן ודרש התנצלות פומבית מנהלת בית הספר יצרה איתו קשר, סיפרה לו שמי שאחראית לתספורת היא עובדת בספרייה (שעשתה זאת בידיעת המורה של הילדה) ואמרה לו שהיא יכולה להוסיף תלונה לתיק האישי של העובדת.

"היא אמרה שאין לה סמכות לעשות שום דבר מעבר לזה וכל הזמן שאלה אותי מה היא יכולה לעשות 'כדי שזה ייעלם'", הוא אמר והוסיף כי בעקבות השיחה הזו הוא הגיש תלונה למשטרה המקומית - אך עד כה לא יצרו איתו קשר להמשך החקירה.

לאחר מכן הוא קיבל שיחת טלפון מהמפקח המחוזי של בית הספר שהציע לשלוח מכתב התנצלות למשפחה. מר הופמייר אמר שהוא "התרגז וניתק את השיחה". לדבריו: "מה יעזור כרטיס התנצלות לילדה בת 7 שהושפלה מול חבריה לכיתה?"

בית הספר טוען: הילדה ביקשה שיספרו אותה

לאחר שהסיפור דווח במספר כלי תקשורת בארה"ב, הנהלת בית הספר פרסמה הודעה רשמית בה נטען כי הילדה "היתה אומללה ולא מרוצה מהאופן שבו השיער שלה נראה לאחר שהתלמידה האחרת גזרה אותו וביקשה מעובדת בספריית בית הספר שתסייע לסדר את שיערה במהלך ביקור כיתתי בספרייה" והעובדת "הסכימה לאזן את השיער של התלמידה כדי לגרום לה להרגיש טוב יותר".

המפקחת המחוזית ג'ניפר ורלגר אישרה לרשת AP את גרסתו של האב לאירועים בהצהרה שפורסמה ביום שלישי שעבר. לדבריה, המורה של ג'ורני הייתה מודעת לכך שעובדת הספרייה מתכננת לספר אותה ושהפעולה נעשתה ללא אישור ההורים או התייעצות עם מנהלי בית הספר.

המפקחת אמרה: "ללא קשר לכוונותיהם הטובות, הפעולות האלה לא מקובלות ומראות חוסר שיקול דעת מצד שתי העובדות שלנו. שתיהן נבדקות לצורכי המשך פעולות משמעת בהתאם למדיניות והנהלים של בתי הספר".

האב אמר למגזין PEPOLE שהוא כבר העביר את בתו לבית ספר אחר ובינתיים הוא עובד יחד עם הנהלת ההורים הארצית שמטפלת בתקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully