וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימא שמגישה לילדיה את ארוחת הערב עם הקינוח סיפקה הסבר שישכנע את כל ההורים

1.3.2021 / 23:02

אמילי דינגמן חשפה בסרטון טיקטוק שהיא מגישה לילדיה את ארוחת הערב והקינוח באותו הזמן - ועל אף שחלק מההורים הזדעזעו בהתחלה, רבים מהם השתכנעו מההסבר שלה ואפילו אימצו את הרעיון

האמא שמעצבת לילדיה את צלחות הירקות לארוחה/מערכת וואלה! News

אמילי דינגמן חשפה בסרטון טיקטוק שהיא מגישה לילדיה את הקינוח יחד עם ארוחת הערב ולא אחריה - ועל אף שזה נשמע מוזר בהתחלה, היא הצליחה לשכנע הורים רבים לפעול באופן דומה. בסרטון שצבר קרוב ל-2 מיליון צפיות, היא השיבה למשתמש ששאל אותה "מדוע הילדים מקבלים קינוח עם ארוחת הערב?". היא אמרה בסרטון: "כן, אני מגישה קינוח עם ארוחת הערב. אחזור על זה שוב - אני מגישה קינוח עם ארוחת הערב - באותו הזמן". לפני שנימקה מדוע, היא הדגישה שגודל הקינוח מותאם לילד: "אז זו לא מנה גדולה של גלידה, אלא יותר כמו עוגייה אחת".

אמילי הסבירה: "הסיבה הראשונה שבגללה אני עושה את זה היא כי זה עוזר לשמור על האוכל ניטרלי וזה לא נותן יותר כוח או פחות כוח לאחד המאכלים (אין אוכל טעים ואוכל לא טעים. זה הכל "רק אוכל"). מה שאנחנו עושים בטעות פעמים רבות זה לתת לילדים קינוח רק אם הם אוכלים ברוקולי, ואז אנחנו בעצם רומזים להם שברוקולי הוא לא טעים והקינוח כן טעים. זה פשוט מעביר את המסר הלא נכון". היא הוסיפה: "סיבה נוספת היא שזה מאפשר לילדים להקשיב לרעב שלהם ולא לאכול יתר על המידה ולשכוח לשמור מקום לקינוח, או פחות מדי מאחר שהם מנסים לשמור מקום לקינוח".

"כן. אני מגישה קינוח יחד עם הארוחה"

@myeverydaytable

Reply to @18spashley Who will try this and report back? ??‍♀️ #healthyfamily #feedingkids #momtok #learnontiktok #tiktokpartner

♬ original sound - Emily Dingmann

מאז שפורסם הסרטון הוא זכה ל-248 אלף לייקים ו-2,300 תגובות. רבים צקצקו בהתחלה אך השתכנעו לאחר שקראו את ההסבר. אחד הצופים כתב: "אני אוהב את הרעיון. כל כך נמאס לי לשמוע: 'מה יש לקינוח?' זה גם הרגל רע להאמין שקינוח מגיע אחרי כל ארוחת ערב ושזה הדבר שהילדים באמת צריכים לחכות לו". צופה אחרת, שיננית במקצועה, כתבה: "בתור שיננית, להגיש מתוק עם ארוחת הערב זו גם דרך נהדרת למזער את הסיכון לחורים בשיניים". צופה נוסף כתב: "אני גם חושב שזה מבטל את כל הרעיון שקינוח הוא 'תגמול' על זה שאכלו את ארוחת הערב. אסור לחלק אוכל לטוב או רע".

אמילי מסבירה - למה אנחנו בכלל אוכלים קינוח?

ומה יקרה אם הם יאכלו רק את הקינוח?

תסמכו על הילדים שלכם

@myeverydaytable

Answer to @kristi.lynn142 Let our kids trust their own bodies! #feedingkids #healthyfamily #momtok #kids #parenting

♬ original sound - Emily Dingmann

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully